root

 root
  • Zawartość

    13262
  • Czat

    1807
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    218

Ostatnia wygrana root w dniu 14 Lipiec

Użytkownicy przyznają root punkty reputacji!

Reputacja

2470 Level 40

O root

  • Tytuł
    Wódz

Ostatnie wizyty

15435 wyświetleń profilu

Profile Data

  • Płeć mężczyzna
  1. Wszystkie serwery dodane blokowanie wallhacków, a co za tym idzie również większości innych cheatów typu aim/trigger, poprawki z dzisiaj opisane tutaj Widok z perspektywy cheatera - WH bez blokady na serwerze Widok z perspektywy cheatera -WH zablokowane po stronie serwera Postać przeciwnika pojawia się w ostatnim momencie.
  2. Wszystkie serwery IP graczy będzie ponownie sprawdzane, co w niektórych przypadkach może skutkować banem testowa wersja blokady wallhacka FFA, DD2, MIRAGE runda na tych serwerach będzie trwać 2:15
  3. Wszystkie serwery upgrade naszego API IsPlayerNewPlayer dodana funkcja GetPlayerTime zwracająca łączny czas gry danej osoby na naszych serwerach sprawdzanie gracza odbywa się wcześniej, aby działało to poprawnie dla innych pluginów: OnClientPostAdminCheck -> OnClientConnected reklama rekrutacji adminów nie wymaga już połączenia z bazą danych w celu sprawdzenia czasu gry, ta informacja jest pobierana z API bany za omijanie blokady VAC zostały skrócone do 6 miesięcy Ranking elo [beta] ranking jest testowo uruchomiony na serwerze MIRAGE jako dodatkowy, w tabeli wyświetlane są rangi ze starego rankingu ranking można zobaczyć tutaj główne różnice: nowi gracze (poniżej 2h na naszych serwerach) nie są brani pod uwagę - nie mają wpływu na punkty, chociaż ich statystyki zabić i trafień są zapisywane optymalizacja inne progi punktowe 2,5x mniejsza zmiana punktów za zabicie/zgon
  4. Nowy system rang

    Wydaje mi się, że nie do końca rozumiesz ideę rankingu elo, dlatego zachęcam do przeczytania załączonego wcześniej tematu. Odpowiadając na Twoje pytanie - nie będzie. Co do drugiej kwestii również obawiam się, że nie masz pojęcia o czym mówisz. Reklamy w nickach naszych graczy są automatycznie ukrywane, więc to bez znaczenia jaką stronę sobie tam wpisze.
  5. Zlot 2019

    Ostatnie kilometry podjedziemy autobusem ode mnie.
  6. Zlot 2019

    Wprawdzie poprzednio planowaliśmy w drugą stronę jechać, ale spoko, mogą przyjechać po Ciebie, a Adaś Cię odwiezie. Rozumiem, że 19 lipca zaczynamy i będą: @OjTam, @Dop3, @Thomiii, @Kropkaaa? Z tymi, co nie dadzą rady (np. @JanuszPszemytnik) można się spotkać pod koniec lipca.
  7. Zlot 2019

    Nad Wisłą jestem prawie codziennie do końca lipca, więc grill bardzo chętnie, powiedzcie tylko kiedy 27 lipca?
  8. Temat został PRZENIESIONY DO KOSZA. W razie potrzeby poproś o pomoc moderatora.
  9. Wszystkie serwery reklamy widoczne w hincie nie będą pokazywać się nowym graczom - aktualnie nowy gracz to taki, który przegrał u nas mniej niż 2 godziny SOS - poprawka błędu (błąd nieistotny dla działania systemu) reklama rekrutacji - poprawka błędu (błąd nieistotny dla działania pluginu) poprawka automatycznego banowania zgłoszonych, nowych graczy (błąd nieistotny dla działania pluginu) ARENA reklama serwera ARENA 128 dla zwykłych graczy będzie pokazywać się co 2 minuty [TEST]: Projekt specjalny "X" (aktualnie wyłączony) FFA DM reklama serwera MIRAGE DM dla zwykłych graczy będzie pokazywać się co 2 minuty MIRAGE DM liczba botów zmieniona z 8 na 4
  10. Nowy system rang

    Pierwsza wersja jaką uruchomimy będzie kopią aktualnego pluginu, pozbawioną jego błędów. Obecnie ukończone jest jakieś 60% funkcji (330 linijek kodu) - planuję uruchomienie tej wersji w połowie lipca. Następnie, będę dopracowywać plugin biorąc pod uwagę Wasze sugestie z tego tematu. Do stycznia mam nadzieję sfinalizujemy wszelkie poprawki i wtedy ruszymy z ulepszoną wersją - statystyki będą resetowane co pół roku, coś na zasadzie sezonów. Czas gry zostanie podzielony na łączny (przydatny przy rozpatrywaniu podań) oraz czas w danym sezonie. Wpadłem również na pomysł, aby dodać blokadę na nick dla każdego gracza - nick z pierwszego wejścia gracza w danym sezonie zostanie zapamiętany i gracz nie będzie mógł go zmienić. Co o tym sądzicie?
  11. Nowy system rang

    Aktualnie mamy 42018 graczy, którzy przegrali u nas minimum 2h odkąd zliczamy czas - według nowego standardu tylko tacy gracze mieliby rangę. Gdyby 2% z nich miało globala, 840 osób musiałoby mieć taką rangę. Tak jak Tobie już wspominałem - nie ma to totalnie sensu. Ranga musi być przypisana do określonego poziomu punktowego, tak jak ma to miejsce np. na MM'ach. Później dopiero można wyciągnąć odpowiednie wnioski czy próg punktowy do danej rangi powinien być zwiększony, czy zmniejszony. Te hity akurat zapisujemy już od dawna, zastanawiam się tylko do czego mogłyby się nam przydać. *Można je nawet jeszcze bardziej rozbudować: // --------------------------- // Hit Group standards // --------------------------- #define HITGROUP_GENERIC 0 #define HITGROUP_HEAD 1 #define HITGROUP_CHEST 2 #define HITGROUP_STOMACH 3 #define HITGROUP_LEFTARM 4 #define HITGROUP_RIGHTARM 5 #define HITGROUP_LEFTLEG 6 #define HITGROUP_RIGHTLEG 7 Wtedy ewentualnie można by generować jakiś rysunek gdzie dany gracz najczęściej trafia. W takim przypadku jednak konieczny będzie reset statystyk, aby miało to sens.
  12. Dobry wieczór! Nasz aktualny system rang elo widocznych w tabeli stwarza wiele problemów. Jest to mocno modyfikowana wersja rang innego autora, jednak ze względu na bardzo niską jakość kodu (tzw. spaghetti), pewne rzeczy są niemożliwe do poprawy. Główne problemy to: zbyt duża strata punktów stałych graczy podczas zgonów z rąk nowych graczy, którzy w większości pograją u nas tylko chwilę i dostaną VAC'a lub pójdą gdzieś indziej - chcemy promować stałych graczy, więc należy to zmienić zbyt duża ilość dostępnych punktów (przez losowych graczy wchodzących na chwilę, jak i limit minimalnej liczby punktów) powoduje, że po pewnym czasie większość graczy dojdzie do GE/SUPREME/LEM - co nie odzwierciedla ich faktycznego poziomu nadpisywanie nicków/punktów/rang przez innego gracza - przyczyna nieznana utrata połączenia z bazą (np. gdy serwer laguje) i brak możliwości jego wznowienia bez restartu serwera ograniczone możliwości statystyczne W związku z tym postanowiłem napisać plugin do rang elo od zera. Potrwa to zapewne kilka tygodni. Postaram się, aby aktualne statystyki zostały zachowane. Dodatkowe funkcje, które chcę dodać: zliczanie czasu gry przez jeden plugin w tabeli z rankingiem, aby wyeliminować zbędne połączenie do bazy Aktualne pozycje, dostępne w tabeli rang: Jeśli macie jakieś pomysły - zapraszam poniżej. Mogą to być zarówno propozycje dodatkowych funkcjonalności, jak i naprawy innych bugów. Więcej o naszych rankingach przeczytacie tutaj. Ranking elo www dostępny jest tutaj. Aktualne bugi brak Changelog brak
  13. Wszystkie serwery poprawka automatycznego banowania zgłoszonych, nowych graczy Z powodu błędu zostały usunięte 2 niesłuszne bany. poprawka 1.0.10 dodane sprawdzanie niektórych nieprawidłowych ustawień w configu uniemożliwiających poprawne pobranie map - gracz, który posiada nieprawidłową wartość w cfg zostanie wyrzucony z prośbą o zmianę ARENA [TEST]: dodana informacja o wizytacji zarządu na serwerze pokazująca się przy każdym spawnie gracza, oraz możliwość skorzystania z VIPa do końca mapy przy użyciu komendy !root
  14. To nie giń tak szybko, poćwicz trochę.