Paw3L

Użytkownik
  • Zawartość

    361
  • Czat

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Paw3L

  • Tytuł
    Wybitny mistrzowski obrońca

Ostatnie wizyty

325 wyświetleń profilu
  1. Karta dziala bo uzywam ja na i7 i wszystko smiga super. Jak podlaczam ja do amd to komputer nie wlacza sie do konca i na monitor pozostaje 'czarny' z wiadomoscia 'no signal detected'. Probowalem tez odpalic to na 2 kartach, ale kiedy instaluje sterowniki do gtx wypierdziela mi blue screen, ale to powinno dzialac na jednej grafice... mozecie tez zapoznac sie z poprzednim tematem, ktory nazywa sie podobnie.
  2. Witam, Mecze sie juz z tym od roku i nikt nie wie o co chodzi. Licze, ze posrod was znajdzie sie jakis spec Jak wiadomo, wczesniej nie wykrywalo mi sygnalu, gdy podlaczylem monitor do karty graficznej. Wszystkie podzespoly dzialaly, ale myslalem, ze moze jakims cudem plyta glowna jest za slaba (ASUS M5A99X EVO R2.0), a wiec wymienilem ja na ROG Crosshair V Formula-Z....NIC Z TEGO. Czy jest mozliwosc ze procesor nie jest kompatybilny z karta graficzna? Sprawdzalem w internecie i pisza, ze na luzie powinno dzialac, ale NIE DZIALA...
  3. Wymienili mi procesor na nowy, ale dalej bylo to samo...W koncu dali mi nowa plyte glowna, ale dalej nie dziala na mojej grafice...nie wiem juz, chyba poprostu te plyty so felerne...
  4. No zajebiste musze tez sie nauczyc!
  5. nie wlasnie...ale to chyba plyta glowna jebnieta...mam takiego pecha, ze na 6 testowanych kartach dzialalo na 4. Wyslalem znowu na reklamacje i powiedzialem zeby sprawdzili na innych kartach.
  6. No ale ta karta graficzna jest kompatybilna z innymi podzespolami...Dziala zajebiscie na ROG IV Formula i i7'ce, takze juz naprawde nie wiem
  7. Jeszcze na innym kompie sprawdze plyte glowna i procek. Jak bedzie dzialalo to jeszcze raz wszystko podlacze...a moze chlodzenie cos za duzo pradu kradnie albo zjebane?
  8. testowali na gtx 970 chyba. Juz za pozno, wyslali spowrotem do mnie.
  9. Ma ktos jakies pomysly? Komp dziala na innej plycie glownej i procesorze, czyli noprmalnie myslac musi byc cos nie tak z tymi podzespolami. Wlasnie dostalem wiadomosc, ze plyta i procesor byly testowane i wszystko dziala ok. O CO KURWA CHODZI? ;/
  10. Uierz, ze sprawdzilem wszystko. Pisze juz z 'prawie' nowego kompa. Plyte glowna wyslalem na testy, ale pozyczylem od brata ROG IV Formula z i7 i wszystko dziala (cala reszta jest moja).
  11. Probowalem z RAMem...tak jak mowilem na mniejszej grafice dzialalo. Dodatkowe zasilanie podlaczam pod 8-pin. Probowalem wszystkiego kurwa mac! Oddaje chyba plyte glowna na gwarancje bo wyglada na to, ze nie daje wystarczajaco zasialania mojej karcie graficznej.
  12. Jednak zasilacz dobry. Testowalem na innym i dalej nie dziala...Musze chyba plyte glowna sprawdzic;/
  13. Przeciez dziala na innej karcie garficznej. Czytales wszystko?