fabii359

Młodsi administratorzy serwerów
  • Zawartość

    145
  • Posty w czatboxie

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana fabii359 w dniu 4 Kwiecień

Użytkownicy przyznają fabii359 punkty reputacji!

Reputacja

54 Wspaniała

Informacje osobiste

  • Nick w grze
    F4B11
  • Zainteresowania
    Platinum Cheats, CS:GO, HvH, Project C0caine, ko1N

Ostatnie wizyty

647 wyświetleń profilu

Profile Data

  • Płeć mężczyzna
  1. Czy Masz??

    Jeszcze nie Czy masz oczy azjaty?
  2. [Skarga] autorstwa 6935975xx

    Ale kurwa ludzi sie zebralo tutaj by napisac cus bez urazy bronek ale ta kobieta chyba mowi do ciebie: Odjebany i chuj, zamykam (zartuje, nie moge zamykac tematow)
  3. [Skarga] autorstwa Jcob2k

    Na moje oko (ktore prawie osleplo) to jednak jest odjebany, ale chcialbym by jakis inny admin potwierdzil to.
  4. [Skarga] autorstwa KALI

    Popatrzyłem na to i wniosek taki: -na początku demka lego coś tam, wyjebałeś magiczny dla graczy wynik (chyba 23/4, czy jakoś tak, nie chce mi się włączać demka by podać dokładny wynik) - gracz ZS: wraz z Antonio oskarzyli ciebie o cheaty i wpisali voteban'y (mapa lego) ale nie namawiali innych na tej mapie -wbił jakiś inny gracz pochodzenia litewskiego (https://steamcommunity.com/profiles/76561198362440639/) który był gnębiony przez gracza ZS: bo sądził że biega odjebany - END DEMKA - ZS: (https://steamcommunity.com/profiles/76561198171817739/) dalej wyzywa gracza what!? o to ze biega odjebany, mimo ze jest czystszy niz moja kariera - ZS: zaczyna mowic ze ten server roi sie od odjebuff - ZS: zaczyna voteban'owac gracza what!? + namawia innych - co do gracza ->CrAzY_UnLuCk< (http://steamcommunity.com/profiles/76561198102107127/) nie jestem pewny bo nie slysze go ani nie widze jak by cos pisal Czyli ogolem, bana dla gracza ZS: za wyzywanie graczy i servera + namawianie innych do bezprawnego voteban'a, Co do gracza ->CrAzY_UnLuCk<, poprosilbym innego administratora o sprawdzenie go bo nie widze by cos napisal na czacie ani nie slysze by cos mowil na glosowym. (Byc moze logi pomoga? I nie, nie bede sprawdzal logow) Gracz Antonio:P wraz z 8 innymi graczami zvotebanowali gracza what!? lecz go nie wyzywali. Mysle ze mozna ich zostawic bez kary. Cos co nalezy brac pod uwage: - Na obu mapach, roznica miedzy twoimi killami innych graczy wynosila ok. 20 fragow.
  5. Tak jak lokalny ulaniec la' peres2909 powiedzial, na tak jestem
  6. Prośby o utworzenie kanału

    Przyznano kanal 022. Oczekiwanie na kontakt steam.
  7. Prośby o utworzenie kanału

    Przyznano kanal 018. Oczekiwany kontakt steam.
  8. Wygraj grę na Steam: CSS lub CSGO.

    Jestem białym polakiem, z akcentem francuza, który mieszka w Angli, więc powinienem dostać CS:S za Hat-Tricka.
  9. Jak dajesz like'a dla kazdego to na Tak jestem. Szpok rozpoznawalny byc i mily tez.
  10. [Prośba o odbanowanie] FlexTPO

    Jako CEO w zespole PiWSdSZzOK, przedstawiam wam, ludzie drodzy i ty FlexTPO, rozpiske. Lecz wpierw, pare informacji, ktore odbiegaja od naszego meritum: Na imie mam Fabian, nie 'Kolego' Zgadzam sie, nie umiesz czytac ze zrozumieniem - Za cale dyskusje jak i nie kulturalne zachowanie, w mej opini powinienes odpoczac od tych serwerow przez najblizsze dwa tygodnie lecz ta decyzje, pozostawiam N3xus'owi A teraz wracamy do naszego meritum: - Kille do 38,500 Tick'a, zwykle kille tak jak te na ticku 43500. Nothing fishy in here - Tick 39,000, Podejrzany HS z prefire'm na Avard'zie lecz, jesli zaglebimy sie, kolega z mid-ct go zauwazyl przez co byles poinformowany o Avard'zie, zblizajacym sie do ciebie. Dziwi mnie tylko ten ruch celownikiem, moze przypadek... a moze nie? - Tick 43500, tak ja pan Dop35muggler aka. Doppler stwierdzil, bardzo ladne glowy. Nie widze tutaj niczego podejrzanego procz dobrej kombinacji szczescia i aim'a w lapie/myszce/pendrajvie - Tick 49250, nic podejrzanego. Agresywne sprawdzenie mida z galeri, smoke na odciecie widoku z dolnego trupa na galeria stworzyl przydatny one-way smoke. Nothing fishy in here. - Tick 50,150, chyba jestem slepy jak krecik i nic tutaj podejrzanego nie widze - Tick 61,800 nic podejrzanego. - Tick 69,800 akcja z ct przy smoke jest czysta, slyszales go itp. itd. jak robil tup-tup-tup wiec zrobiles pif-paf. Nie sprawdzales innych pozycji jak wychylales sie na A site'a, tylko natychmiastowo wcelowales sie w gracza na rampie. + ten hs tuz przed tym jak nade zrobil boom w twarz jest magiczny. - Tick 91,000, probowalem zrozumiec co tutaj podejrzanego jest, ale nie umiem, no po prostu nie umiem. Nic podejrzanego w tej akcji. Ogolem, twoje zachowanie jak i umiejetnosci czytania ze zrozumieniem sa na poziomie twojego muffmentu (bez urazy, lecz to prawda), czyli karygodne. Werdykt: Off-topic info dla ciekawych: - Blendy ortograficzne jakie popelnilem sa popelnione specjalnie - Mam slownik, ale nie chce mi sie go czytac - Brak polskich liter bo brak polskiej klawiatury/jezyka w windowsie itp. - Tak, jestem leniem
  11. [Prośba o odbanowanie] FlexTPO

    Jako Chief Executive Officer w zespole Profesjonalnych i Wykwalifikowanych Specjalistów do Spraw Związanych z Odjebanymi Kurwami, w skrócie: CEO w zespole PiWSdSZzOK, na zlecenie Forumowego Mada Faki; N3xus'a, przejmuje wraz z @Siudzix tę sprawę (z francuskim akcentem). Moja rozpiska bedzie napisana i upubliczniona przed dniem jutrzejszym, przed godziną 15:00 CET.
  12. Prośby o utworzenie kanału

    Przyznano kanal 017. Oczekiwany kontakt Steam. Przyznano kanal 021. Oczekiwany kontakt Steam. Prosze o ponowne, wypelnienie formularza. HINT: Nazwy podkanalu.
  13. Propozycje zmian / zgłaszanie bugów

    Popieram @tr0jan. Najbardziej to z AWP dla VIP/Admin.