Feynman

Propozycje zmian / zgłaszanie bugów

Rekomendowane odpowiedzi

Propozycje zmian na serwerze CS: GO RETAKES oraz ewentualne bugi, proszę zgłaszać w tym temacie.

Serwerowa historia zmian: changelog (klik)

 

Changelog - lista zmian

Spoiler

2019/7/24

  • losowy VIP - poprawka błędów, gdy żaden gracz nie może zostać wylosowany
  • blokowanie WH - poprawka

2019/7/23

  • BS do odbicia wyświetla się teraz również w HUD, na środku ekranu
  • na początku każdej mapy losowy gracz otrzyma VIPa do końca mapy
  • poprawione wyświetlanie przywilejów na danym serwerze
  • blokowanie WH - poprawka (nie dotyczy serwerów DM)
  • podczas oglądania gracza ze spekta/po śmierci WH nie jest blokowane - działa X-Ray dla adminów/VIPów
  • poprawione info o restarcie serwera na forum
  • poprawki nazw serwerów oraz opisu gry (17.07)
    image.png

2019/7/16

  • blokowanie WH:
    • finalne poprawki
    • plugin nie będzie dostępny na serwerach deathmatch ze względów technicznych

2019/7/15

  • dodane blokowanie wallhacków, a co za tym idzie również większości innych cheatów typu aim/trigger, poprawki z dzisiaj opisane tutaj

2019/7/14

  • IP graczy będzie ponownie sprawdzane, co w niektórych przypadkach może skutkować banem
  • testowa wersja blokady wallhacka

2019/7/8

  • upgrade naszego API IsPlayerNewPlayer
    • dodana funkcja GetPlayerTime zwracająca łączny czas gry danej osoby na naszych serwerach
    • sprawdzanie gracza odbywa się wcześniej, aby działało to poprawnie dla innych pluginów: OnClientPostAdminCheck -> OnClientConnected
  • reklama rekrutacji adminów nie wymaga już połączenia z bazą danych w celu sprawdzenia czasu gry, ta informacja jest pobierana z API
  • bany za omijanie blokady VAC zostały skrócone do 6 miesięcy

2019/7/4

  • reklamy widoczne w hincie nie będą pokazywać się nowym graczom - aktualnie nowy gracz to taki, który przegrał u nas mniej niż 2 godziny
  • SOS - poprawka błędu (błąd nieistotny dla działania systemu)
  • reklama rekrutacji - poprawka błędu (błąd nieistotny dla działania pluginu)
  • poprawka automatycznego banowania zgłoszonych, nowych graczy (błąd nieistotny dla działania pluginu)

2019/6/30

  • poprawka automatycznego banowania zgłoszonych, nowych graczy
  • Z powodu błędu zostały usunięte 2 niesłuszne bany.
  • poprawka 1.0.10
  • dodane sprawdzanie niektórych nieprawidłowych ustawień w configu uniemożliwiających poprawne pobranie map - gracz, który posiada nieprawidłową wartość w cfg zostanie wyrzucony z prośbą o zmianę

2019/6/28

  • poprawiona maksymalna długość banów w menu Ban disconnected player
  • usunięty spam w czacie dla nowych graczy:
    • info o tym, ze gracz jest nowy i posiada pewne ograniczenia pojawia się teraz tylko raz, po wejściu na serwer, zamiast przy każdym spawnie
    • info o możliwości włączenia pokazywania obrażeń pojawia się tylko raz, po wejściu na serwer, zamiast przy każdym spawnie (to info można było wyłączyć zgodnie z komunikatem, ale mało kto umie czytać)

2019/6/21

  • tymczasowo zmieniony tryb z Casual na Competitive w celu wymuszenia standardowych tekstur na dd2 po updacie z okazji rocznicy powstania CS'a
  • usunięte dźwięki quake (dominujesz itp.)
  • usunięte info o możliwości rozmowy na temat muta/gaga na ts3

2019/6/18

  • moduł SOS Spinhack
    • gracze podejrzani o używanie spinhacka będą kickowani, zamiast bana
  • zmiana długości banów
    • maksymalna długość bana jaką gracz może otrzymać na serwerze zarówno od adminów jak i systemów automatycznych to obecnie 12 miesięcy, zamiast perma
    • gracze wciąż mogą otrzymać dłuższe bany, w szczególności jeśli po raz kolejny zostaną przyłapani na oszukiwaniu lub działaniu na szkodę serwerów
    • kara za używanie makr, skryptów itp. została skrócona do miesiąca dla wszystkich graczy (wcześniej rok dla nowych)
    • stare bany zostaną skorygowane do powyższych limitów

2019/6/11

  • dodane info o zabiciach no-scope
    • komunikat widoczny w HUD dla zabójcy i ofiary
    • komunikat widoczny w czacie dla wszystkich graczy
    • wyświetla się dla wszystkich snajperek (AWP, Scout, autoszmaty)

2019/5/17 

  • poprawka systemu zgłaszania graczy
    • zgłoszenia wysyłane do adminów za pomocą Steam będą wysyłane z większym opóźnieniem do kolejnych osób, co może pomóc w ominięciu limitów omawianych w dziale adminów
  • poprawka rang
    • reset rang na podstawie rankingu elo widocznego w tabeli (statystyki zabić zostają zachowane)
    • zmiana liczby punktów które gracz otrzymuje za określone zdarzenia
    • zmiana liczby punktów wymaganych dla danej rangi (LE+)
  • poprawka "starego" rankingu
    • naprawienie problemu z duplikatami w tabeli !top
  • poprawka reklam rekrutacji
    • usunięty zbędny log z wersji debug
  • poprawki dodatków
    • apteczka, taser i C4 znowu działają
    • nie można użyć apteczki mając 100HP
    • dodany efekt użycia apteczki widoczny przez 3 sekundy

2019/5/13

  • naprawiona i zmieniona reklama rekrutacji adminów
  • aby wyświetliła się reklama, gracz musi spełniać warunki:
  • obecność na serwerze dłużej niż 10 minut
  • brak uprawnień admina
  • przegrane minimum 50 godzin
  • brak mutów i gagów
  • gracze VIP zobaczą reklamę średnio 1/3 wejścia na serwer, normalni gracze zobaczą ją przy każdym wejściu (jeśli spełniają warunki)
  • reklama wyświetla się w zależności od języka gry u gracza po polsku lub po angielsku
  • wygląd reklamy:
    20190513164259_1.jpg

2019/3/14

  • dodane skiny The Prisma Case

2019/3/8

  • rozpoczynamy event Bunny Hop Weekend

2019/2/9

  • tymczasowe rozwiązanie crashy związanych z błędem w silniku po aktualizacji Valve z 2018/02/06
  • usunięta reklama giveawaya

2019/1/9

  • zimowe dodatki zostały usunięte (śnieżki itp.)
  • dostęp do komendy !testvip został zresetowany - każdy może jej użyć, nawet jeśli wcześniej już wykorzystał tę możliwość

2018/12/30

  • zoptymalizowany plugin zapisujący czas spędzony na serwerze (nie dotyczy serwerów CSS)
  • zoptymalizowane zapisywanie rangi (nie dotyczy serwerów CSS)
  • ze względu na niską przydatność usunięty plugin zliczający czas WH
  • usunięte "dodatki" dla graczy f2p
  • dodane API dla innych pluginów zwracające informacje o stażu gracza na naszych serwerach
  • dodany plugin new-players-info:
    • nowi gracze mają w tabeli gwiazdkę przed nickiem
    • admini mogą wyświetlić listę nowych graczy w konsoli za pomocą komendy sm_newplayers_print
  • plugin automatycznie banujący w pewnych sytuacjach graczy f2p za zgłoszenia został zmieniony na plugin, który robi to samo dla graczy z niskim stażem
  • zmieniony czas sprawdzania omijania banów starego systemu (code 0312)
  • gracze reklamujący cheaty w czacie, używający autobunnyhoppa, autofire, czy podejrzani o używanie spinhacka są dzieleni na dwie kategorie:
    • gracze z niskim stażem - ban permanentny
    • pozostali gracze - ban 30 dni, a za spinhacka tylko kick
  • zoptymalizowany plugin sprawdzający czy gracz nie omija banów - gracz zostanie sprawdzony tylko raz, po zmianie mapy nie będzie sprawdzany ponownie
  • komenda !testvip nie jest dostępna dla nowych graczy, status f2p nie ma znaczenia
  • usunięte duplikaty widoczne po wpisaniu top
  • zmieniony komunikat w reklamie komendy !report po śmierci gracza: "Uważasz że xx oszukuje" -> "JESTEŚ PEWIEN że xx oszukuje"

2018/12/24

  • bazy danych zostały przeniesione na osobny, dedykowany tylko do tego celu serwer
  • została poprawiona detekcja aimbotów - teraz gracze używający aimbota powinni otrzymać bana szybciej, a także wykrywalność powinna być większa
  • osoby automatycznie zbanowane za reklamę cheatów otrzymają bana na 30 dni zamiast perma obowiązującego do tej pory. Stare bany zostaną skorygowane.
  • rangi z tabeli nie będą zapisywać się do bazy przy każdym zgonie gracza, a jedynie po wyjściu gracza z serwera
  • sprawdzanie graczy zostało zoptymalizowane

2018/12/19

  • poprawka anticheata - opóźnione sprawdzanie
  • dodane nowe xray'e dostępne dla adminów oraz VIP'ów (można je łatwo włączyć/wyłączyć)
  • naprawione flashe - już nie oślepiają swojego teamu

2018/12/18

  • dodane zimowe opcje, które pojawiły się w aktualizacji CSGO
  • dodane 3 śnieżki przy spawnie gracza (nie dotyczy serwerów DM i RETAKES)
  • zresetowany i zaktualizowany do najnowszej wersji ranking - komenda rank
  • Nagrody za najlepsze miejsca do odebrania tutaj. Mam nadzieję, że uda się wyeliminować problem z resetowaniem się rankingu.
  • zmieniona konfiguracja rang w tabeli - nie usuwamy już nieaktywnych graczy

2018/12/17

  • od teraz zapisujemy logi reklam cheatów wpisanych w czacie przez osoby z gagiem
  • gracze podejrzani o używanie spinhacka są dzieleni na 2 kategorie:
    • gracze f2p - są banowani
    • gracze normalni - są kickowani
  • dodatkowo gracze ze zbyt dużą czułością myszki są kickowani

2018/12/16

  • osoby używające spinhacka zostaną automatycznie zbanowane na 30 dni - czasami dzięki temu szybciej pozbędziemy się gracza z aimbotem
  • osoby bawiące się skryptami na zmianę sensitivity na zbyt wysokie i tym samym oszukujące, poprzez ograniczenie możliwości trafienia ich w głowę zostaną automatycznie wyrzucone z serwera
  • drobna poprawka SOS - zwiększona liczba ponowień analizy gracza i czas oczekiwania
  • usunięty osobny plugin zajmujący się zgłoszeniami graczy ns - aktualnie ci gracze są traktowani tak samo jak gracze f2p

2018/12/13

  • od teraz głos każdego VIPa w voteban/votemute/votekick/votemap liczy się potrójnie - czyli np. jeśli VIP wpisze voteban na pewnego gracza, to automatycznie ten gracz dostaje od razu 3 votebany
  • nieznacznie zmniejszyliśmy procent oraz minimalną liczbę głosów wymaganych w voteban/votekick/votemap
  • podnieśliśmy maksymalną liczbę voteban/votemute/votekick/votemap przysługujących każdemu graczowi na mapę
  • plugin testvip został poprawiony:
    • został usunięty błąd występujący po aktualizacji f2p - zwykli gracze nie mogli testować VIP'a, teraz już mogą
    • została usunięta reklama !testvip pojawiająca się 30s po wejściu gracza na serwer
    • zostały dodane tłumaczenia pl/en
    • poprawki kolorów
  • zostało wdrożone testowe rozwiązanie problemu z resetowaniem się rangi - nie obiecuję, że to ostatecznie te problemy wyeliminuje, ale na pewno jeszcze przed końcem roku zrobię duży update rang i problem wtedy zostanie ostatecznie naprawiony
  • po zbanowaniu gracza, w czacie na serwerze pojawi się krótki, ale zrozumiały komunikat o tym fakcie - mam nadzieję że pomoże to graczom zauważyć jak skuteczne są nasze systemy banowania cheaterów, a dzięki temu podniesie morale gracze oraz utnie zbędne dyskusje czy votebany ciągnące się nieraz jeszcze 10 minut po tym, jak gracz dostał bana
  • drobna poprawka systemu SOS/wykrywania omijania banów - został wyłączony tryb debug ponieważ przez ostatnie 3 tygodnie nie stwierdziliśmy ani jednego błędu
  • kolory postaci graczy f2p zostały zmienione na bardziej jaskrawe
  • gracze ns będą traktowani jak gracze f2p i podlegają tym samym ograniczeniom

2018/12/11

  • drobna poprawka pluginu zliczającego czas WH, który można przeglądać tutaj
  • drobna poprawka informacji o komendzie !report
  • dodany plugin pokazujący restarty serwerów na forum
  • 2018/12/9
  • aktualizacja modyfikacji, pozwalająca na ponowne działanie wyłączonych wcześniej dodatków
  • aktualizacja i ponowne włączenie NS
  • dopuszczalne godziny gry dla graczy F2P zostały zmienione na 13:00 - 1:00

2018/12/08

  • gracze free2play mogą wejść na nasze serwery tylko między 12:00 a 23:59
  • jeśli gracz f2p otrzyma pewną liczbę !reportów, a admin nie sprawdzi go w określonym czasie, zostanie on automatycznie zbanowany
  • poprawka systemu SOS
  • aktualizacja serwerów do wersji z 2018/12/06, a następnie 2018/12/07
  • aktualizacja skinów - dodane skiny Danger Zone Case - na razie po angielsku
  • wyłączony NS
  • wymuszone pobieranie plików serwerowych - niektórzy gracze narzekali na czerwone tekstury w miejscu napisów na ścianach
  • dodane API wskazujące czy gracz używa wersji free2play oraz "dodatki" dla tych graczy:
    • komenda sm_f2p_all dostępna dla adminów
    • w tabeli dodany dopisek przed nickiem gracza [F2P]
    • gracze zostają oznaczeni na czerwono/niebiesko w zależności od teamu
  • Wyżej wymienione "dodatki" są wgrane bardziej do testów, zobaczymy czy to się przyjmie. Być może zrezygnujemy z oznaczania graczy kolorami.
  • dodane WH na spekcie tylko dla adminów, ponieważ dawny xray nie działa
  • tymczasowo wyłączone pluginy Anti Team Flash, Admin All Spectate, Always Weapon Skins

 

Więcej grzechów nie pamiętam, macie jeszcze kilka screenów:

20181208015005_1.jpg

20181208015011_1.jpg

20181208015027_1.jpg

20181207165909_1.jpg

2018/12/03

  • został naprawiony problem z resetowaniem się rang niektórych graczy - działo się tak jeśli serwer nie miał połączenia do bazy mysql i korzystał z lokalnej bazy sqlite, gracz wszedł na serwer, zaczynał od zera i to niestety nadpisywało statystyki w głównej bazie po nawiązaniu połączenia
  • została dodana reklama rankingu elo dostępnego na forum
  • zakończyliśmy bh weekend

2018/12/01

  • tickrate dem został podniesiony do 64 (zacznie działać za godzinę, oczywiście tylko dla nowych dem).
    Nie wiem jeszcze jak wpłynie to na wydajność dużych serwerów, czekam na zgłoszenia od Was.
  • automatyczne restartowanie serwerów gdy nie ma na nich graczy zostało wyłączone

2018/11/30

  • uruchomiony weekendowy event Bunny Hop Weekend
  • dodane info dla gracza o tym, że spełnia warunki aby złożyć podanie na admina
  • zakończony event Wieczory i poranki z VIPem
  • zakończony event VIP za wejście na forum

2018/11/28

  • posprzątane bazy danych pluginów
  • bazy ponownie przeniesione na nasz serwer baz danych
  • aktualizacja pluginu wymuszającego reconnecta przy restarcie serwera - tymczasowe banowanie graczy nie jest już konieczne
  • aktualizacja fraz autogag

2018/11/23

  • poprawka systemu 1.0.7 - naprawiony niezwykle rzadki błąd powodujący tymczasowe wyłączenie dodatkowych zabezpieczeń

2018/11/21

  • Został poprawiony bug umożliwiający cheaterowi ustawianie nieprawidłowych nicków / szybkie zmiany nicku

2018/11/18

  • Zrezygnowaliśmy z pokazywania awansów rang jako obrazków na ekranie - nie chcemy, aby gracze pobierali zbędne pliki przy wchodzeniu na serwer (nie dot. HS DM).
  • Ponieważ Valve od przeszło 3 tygodni nie zbanowało tokenów za używanie skinów na serwerach, przestaliśmy kupować tokeny i przełączyliśmy serwery na tokeny z jednego z moich kont Steam.
  • Zostały poprawione obrazki na ścianach (nie dot. ARENA).
  • Poprawione 3 poważne błędy aplikacji wykrywającej omijanie banów - do tej pory ok 0.5% graczy mogło zostać nieprawidłowo zidentyfikowanych. Wszystkie bany code 0315 zostały zweryfikowane.
  • Aplikacja banująca za otrzymanie VAC bana została tymczasowo wyłączona - zostanie ponownie włączona za kilka tygodni.
  • Poprawka anticheata - czasami osoby ze zminimalizowaną grą były niepotrzebnie kickowane, teraz będzie się to zdarzać dużo rzadziej.
  • Dodany plugin umożliwiający szybkie przeładowanie mapy bez restartu serwera.
  • Długość banów za używanie skryptów do bunny hoppa czy automatycznego strzelania z pistoletu zostanie wkrótce skrócona z perma do 30 dni. Dotyczy to również starych banów. W większości przypadków jeśli gracz używał "pełnego" cheata, a nie tylko skryptu w ciągu 30 dni i tak dostanie VAC bana.

2018/11/13

  • zaczęliśmy zliczać przegrany na serwerach czas - w przyszłości może będzie to pomocne np. przy składaniu podań, będzie też łatwo dostępne dla każdego do sprawdzenia
  • czas przechowywania rangi został wydłużony z 30 do 180 dni
  • został wyłączony tekst pokazujący nick przeciwnika po najechaniu na niego myszką
  • konfiguracja serwerów została zmieniona, aby ograniczyć możliwości działania WH

2018/11/11

  • dodane info w HUD 5 minut po wejściu na serwer gracza z mutem / gagiem

2018/11/08

  • planowany restart serwera MySQL codziennie o 0:00 został anulowany - nie jest potrzebny, a dzięki temu część problemów o tej godzinie powinna zostać rozwiązana
  • baza danych SourceBans została przeniesiona do etop - jest w tej samej sieci, co serwery
  • skrócone czasy timeout połączenia do SourceBans z 5s do 1s
  • wyłączone przeładowanie SourceBans/Sourcecomms po zmianie mapy
  • drobne poprawki pluginu wykrywającego omijanie banów

Serwery pod koniec listopada zostaną przeniesione z etop do OVH - oczywiście bez zmiany adresów IP.

2018/11/07

  • dodane info dla graczy z mutem/gagiem pokazujące się 5 minut po wejściu na serwer:
    image.png
  • usunięte komunikaty o weryfikacji konta/połączenia
  • drobne poprawki błędów systemu sprawdzania graczy

2018/11/06

  • od teraz zwłoki będą usuwane 2s po śmierci gracza, bez wznoszenia się do góry
  • przywrócone stare respawny na mapie de_cbble

2018/11/05

  • aktualizacja 1.0.5 "nowego" systemu wykrywania omijanych banów: jedna duża poprawka oraz kilka małych. Dodane komunikaty dla graczy:
    image.png
  • poprawki Sourcebans i "starego" systemu wykrywania omijanych banów
  • usunięty zbędny komunikat, który pokazywał się po wejściu na serwer:
    image.png
  • poprawka modułu smac - gracze NS nie będą już kickowani za spację na końcu nicku, co dla niektórych było barierą intelektualną nie do pokonania...
  • usunięte płonące zwłoki

2018/11/04

  • aktualizacja 1.0.4 nowego systemu wykrywania omijanych banów - 11 mniejszych i większych poprawek. Wykonaliśmy ponad 10 000 próbnych sprawdzeń graczy, z czego 96,5% zakończyło się powodzeniem, dając jednoznaczną informację o tym, czy gracz omija bany. Mimo to, należy spodziewać się że jeszcze jakieś błędy wyjdą w najbliższych dniach i ktoś dostanie bana bez powodu - staram się je usuwać od razu gdy zauważę, przy okazji naprawiając błąd.
  • "stary" system wykrywania omijanych banów również został poprawiony
  • plugin banujący za spamowanie reklamami popularnego cheata został poprawiony (jeszcze raz)
  • liczba punktów elo za niektóre zdarzenia na serwerze RETAKES została zmieniona

2018/11/03

  • aktualizacja 1.0.3 nowego systemu wykrywania omijanych banów - poprawione drobne błędy z wersji testowej
  • poprawione zapisywanie nazwy serwera retakes w logach IP
  • wyświetlanie zdobytych punktów w "nowym" rankingu (rangi MM) nie będzie już możliwe dla adminów (komenda !lr)
  • zmieniona liczba punktów elo przyznawanych do "nowego" rankingu za określone zdarzenia
  • korekta liczby punktów elo topowych graczy*

    *Na wszelki wypadek mam coś dla Was:
    IMG_1265.jpg


2018/11/02

  • Został uruchomiony nowy system wykrywania ominięcia bana:
    System powstawał kilka dni. Niestety nie mogę podać żadnych szczegółów technicznych, aby nie ułatwiać obejścia bana. Mogę natomiast zdradzić, że system jest niezwykle skuteczny i obecnie żadna inna sieć czy nawet liga esportowa nie korzysta z tak zaawansowanych rozwiązań. Osoby zbanowane za pomocą nowego systemu w powodzie bana otrzymają kod 0315 (lista tutaj) - nie ma możliwości, aby taki ban był nadany przez pomyłkę, tak jak to jest w przypadku starszego systemu z kodem 0312 (lista tutaj), który opiera się głównie na dostawcy internetu danego gracza. Obecnie stary system również będzie działać, jednak nadawać będzie głównie nieprawidłowe bany, ponieważ osoby które faktycznie bez żadnych wątpliwości omijają bana, otrzymają wcześniej bana za pomocą nowego systemu. W przyszłości prawdopodobnie zrezygnujemy ze starego systemu. Przez najbliższe kilka tygodni będę jeszcze przyglądać się banom z kodem 0315, aby upewnić się że nie ma żadnych błędów.
  • bany za omijanie gaga zostały skrócone z 7 dni do 24 godzin - kara była niewspółmierna do winy
  • w czacie została dodana reklama komendy !report
  • został naprawiony wybór języka reklam w czacie, który do tej pory w niektórych przypadkach nie działał prawidłowo
  • plugin banujący (z założenia) cheaterów spamujących reklamami haxów w czacie został zmodyfikowany:
    - obecnie plugin jest idiotoodporny - nie banuje zwykłych graczy, którzy mają jakieś głupie bindy, chyba że bind znak w znak jest skopiowany z cheata, nie banuje również po wpisaniu w czacie samej nazwy strony z cheatami
    - przypadkowe boty nie są już banowane, jeśli gracz wyszedł z serwera
  • drobna poprawka reklam na ścianach map

2018/10/29

  • Nikt nie lubi spamu w czacie, dlatego dążymy do usunięcia wszystkich zbędnych wiadomości. Dzięki temu czat stanie się bardziej przejrzysty, komunikaty serwera będą lepiej widoczne, a rozmowy między graczami staną bardziej płynne. Dlatego zmieniliśmy sposób wyświetlania reklam na serwerach. Począwszy od dzisiaj:
    - w czacie pojawią się TYLKO ogólne komunikaty serwera, wyświetlane 1 na 60s
    - reklamy będą wyświetlane TYLKO w hincie, przez ok. 10 sekund od spawnu
    Dodatkowo, w trosce o komfort zagranicznych graczy staramy się przetłumaczyć wszystkie wiadomości pojawiające się na serwerach na język angielski. Dzisiaj zrobiliśmy to dla wszystkich reklam pokazujących się w hincie oraz komunikatów w czacie. Język komunikatów jest wybierany na podstawie języka gry danego gracza - czyli jeśli wejdziesz na serwer z CSGO w języku polskim - wszystko będzie po polsku. Jeśli uruchomisz grę w dowolnym innym języku - wszystkie komunikaty zobaczysz po angielsku. W przyszłości usuniemy kolejne zbędne komunikaty czata oraz przetłumaczymy następne wiadomości.
  • nowy plugin pokazujący informacje w czacie: tylko podstawowe komunikaty, wyświetlane raz na 60 sekund, w innych kolorach, każdy dostępny w dwóch językach: pl i en
  • plugin wyświetlający reklamy w hincie na spawnie został zmodyfikowany - dodałem obsługę tłumaczeń i przetłumaczyłem wszystkie komunikaty (pl / en)
  • zmiana opisu serwerów widocznego na Steamie w polu "Gra"

2018/10/28

  • poprawione niedozwolone frazy sos_namechange_ban (plugin banujący za zmiany nicków i nicki podczas gaga)

2018/10/26

  • Ze względu na częste prace techniczne i restarty serwerów napisałem dla Was specjalny plugin, który wymusi na graczach reconnecta podczas restartu serwera, jest to modyfikacja pluginu który istniał już wcześniej, ale nie działa od czasu tokenów w CSGO. Wszystko odbędzie się jak na filmiku poniżej:
    Mam obawy, że gracze "oporni umysłowo" i tak będą mieli problemy, więc jeśli możecie przekażcie kolegom jak to ma działać - żeby zachowali spokój. Przy okazji mnie ułatwi to sprawę, bo wszystkie serwery będę mógł tak magicznie zrestartować jednym kliknięciem.
  • usunięty dostęp do !lr dla młodszych adminów
  • Halloween: ciało płonie po śmierci, a po 5 sekundach wyparowuje i znika (proszę o info czy nie ma jakichś problemów)
  • tłumaczenia restrykcji broni na serwerach, na których występują

2018/10/23

  • baza danych rang CSGO/CSS została przeniesiona do tej samej sieci, w której są serwery - powinno to wyeliminować niektóre przycinki
  • poprawione rangi
  • włączona reklama pluginu pokazującego obrażenia dla graczy, którzy nie dołączyli do grupy Steam i jednocześnie dodana możliwość wyłączenia reklamy bez dołączania do grupy
  • drobna poprawka pluginu "starego" rankigu - usunięty niepotrzebny hook
  • zmieniona organizacja katalogów z modyfikacjami

2018/10/21

  • plugin do skinów kos został zaktualizowany w celu poprawy wydajności: teraz wszystkie zapytania sql wykonywane są w osobnym wątku niż gra - usuwa to możliwy problem z lagiem przy ponownym łączeniu z bazą np. po utracie połączenia 
  • usunięte info o spadochronach na serwerach, na których występowały
  • plugin rang został zaktualizowany: połączenie z bazą jak i wszystkie zapytania sql wykonywane są w osobnym wątku niż gra - usuwa to problem z lagiem przy ponownym łączeniu z bazą np. po utracie połączenia

2018/10/20

  • został uruchomiony nowy, wydajniejszy plugin do zarządzania kolorami w czacie
  • wypowiedzi będą już widoczne na demach
  • zmienione gwiazdki w czacie
  • czat martwych graczy nie pokazuje się już żyjącym na serwerach DD2, DD2 OLD, FFA, MIRAGE, RETAKES, CSS FFA, CSS DD2
  • dodana komenda !vipinfo - dla VIPów/adminów - wyświetli ważność uprawnień na danym serwerze
    image.png

2018/10/19

  • zmieniona liczba punktów elo wymaganych do otrzymania rang wyższych od MGII
  • usunięty dźwięk obniżenia rangi
  • dźwięk wyższej rangi zmieniony na standardowy z MM'ów
  • aktualizacja fraz sos_autogag
  • przywrócone pokazywanie rang po 10 zabiciach/zgonach, zamiast 50
  • poprawka pluginu "starego" rankingu - usunięte zbędne obliczenia
  • kolejna poprawka rang - poprawiony błąd logiczny, przez który rangi aktualizowały się tylko raz / połączenie (powinienem przestać pisać pluginy jak zasypiam...); kilku(nastu?) osobom zostaną skorygowane punkty
  • pole "GRA" na Steamie dla naszych serwerów zostało zmodyfikowane:
    image.png
  • Jeśli macie jakieś propozycje co możemy tu napisać, dajcie znać poniżej.
  • czas po zakończeniu rundy, a przed rozpoczęciem kolejnej został wydłużony z 3 do 4 sekund (aby nie obcinało dźwięku gry "CT Win") na serwerach: ARENA, AWP, GG, RETAKES
  • tymczasowo wyłączone gwiazdki/kolory w czacie - w ciągu kilku dni zostaną zastąpione nowym, wydajniejszym pluginem
  • spadochron tymczasowo wyłączony  - znalazłem poważny problem wydajnościowy

2018/10/18

  • menu rang wyłączone
  • usunięty bug z brakiem aktualizacji rang
  • kolejna poprawka wydajności związana z wyświetlaniem rang w tabeli
  • dodane nowe frazy do sos_autogag

2018/10/17

  • dodane rangi w tabeli obrazujące poziom umiejętności gracza na naszych serwerach CSGO
  • poprawiony bug powodujący lagi spowodowany rangami w tabelach
  • dodana informacja w hincie - free VIP dla kobiet
  • ranga będzie mogła się zmienić nie częściej niż raz na 5 minut
  • dodana komenda !lr aktualnie dostępna tylko dla adminów - można sobie włączyć/wyłączyć pokazywanie zmian punktów w czacie

2018/10/14

  • poprawiony plugin VIP4ALL i name-links-remover - aby wszystko działało prawidłowo i było bardziej zrozumiałe dla graczy
  • usunięty wybór skinów postaci - wciąż powodował zbyt wiele problemów

2018/10/13

  • poprawka pluginu name-links-remover biorąca pod uwagę problemy niektórych graczy

2018/10/12

  • dodana wiadomość powitalna
  • dodany plugin pokazujący dostępne na serwerze komendy i inne informacje (wersja beta); plugin reaguje na komendy !sos / !info / !help / !komendy
  • nowy system wyboru rund:
  • - dodane rundy force (4x pistol, 4x force, reszta karabiny)
  • - naprawione zapisywanie ustawień w guns
  • - polski język
  • - info w hincie pokazujące gdzie jest bomba
  • usunięty tekst z reklamą komendy !dmgtext
  • komenda !skins dodana do menu !sos

2018/10/11

  • usunięte autodołączanie do teamu
  • usunięte głosowanie nad tabelą
  • usunięte rozszerzenie accelerator

2018/10/09

  • korekta liczby slotów: 13 -> 15

2018/10/08

  • przywrócony NS, api i rozszerzenie sprawdzające, czy gracz jest NS, plugin automatycznie banujący graczy NS za określoną liczbę zgłoszeń
  • poprawka pluginu Autogag
  • VIP dla każdego od 23 do 11

2018/10/07

  • poprawione nazwy skinów broni w innych językach
  • dodany plugin sos_autogag wersja alpha - automatycznie blokuje graczowi czat na 4 godziny jeśli obraża innych graczy (*admini wykluczeni)
  • kolejna poprawka API IsPlayerInGroup w celu wyeliminowania drobnych błędów

2018/10/06

  • poprawione logowanie wpisanych votebanów
  • drobna poprawka pluginu autovip_handler, odpowiedzialnego za informacje o tym, że gracz aktywował VIP'a

2018/10/05

  • Metamod: Source i SourceMod zostały zaktualizowane do najnowszych, stabilnych wersji
  • został wyłączony NS, rozszerzenie sprawdzające czy gracz używa NS, plugin automatycznie banujący zgłoszonych graczy NS po XXX zgłoszeniach
  • poprawiony plugin kopiujący demka do permanentnych banów do osobnego katalogu i wysłana prośba do pukawki żeby z tego katalogu nie usuwali demek po 7 dniach...
  • poprawione nazwy skinów niektórych broni
  • usunięty jeden z niepotrzebnych pluginów powiązanych z zabezpieczeniami serwerów (A2S*)
  • wyłączony wybór skinów postaci (zostanie to poprawione w przyszłości)
  • poprawione API IsPlayerInGroup - API sprawdzające, czy gracz jest w grupie Steam: błędy w logach, wycieki pamięci - dodatkowe sprawdzanie czy gracz jest prawidłowym graczem

2018/10/04

  • zamiast klasycznego przenikania przez graczy od teraz można jednocześnie przenikać przez nich i wskakiwać na nich (podsadzać się)
  • dodane skiny broni 2018 Inferno collection i 2018 Nuke collection
  • używamy tymczasowej poprawki pozwalającej grać na serwerze bez crashu do czasu oficjalnej aktualizacji sourcemod'a

2018/10/02

  • naprawione zapamiętywanie ustawień pokazywania dmg - !dmgtext
  • poprawiony plugin rank - dodane nowe noże i mp5sd
  • dodane rundy na pistolety: 1,2, 16, 17
  • dodana opcja VIP: slot, apteczka, paralizator, c4, def, gwiazdka w czacie, widzenie przez ściany po śmierci, brak reklam
  • pokazujące się na końcu mapy głosowanie nad tabelą od czasu aktualizacji Panorama zostało usunięte
  • zostało usunięte menu wyboru pojawiające się po wejściu na serwer - gracze są przydzielani do teamu automatycznie;
  • możliwa jest zmiana teamu i wyjście na spekta tak jak do tej pory
  • wielkość tekstu w pokazywaniu zadanych obrażeń zależy teraz od odległości przeciwnika

2018/10/01

  • został dodany plugin pokazujący zadane obrażenia dla osób, które są w grupie Steam U Wujka Adolfa

2018/09/30

  • został naprawiony problem z nieznikającym menu wyboru teamu po dołączeniu do serwera i wybraniu teamu - problem występował od czasu aktualizacji Panorama

2018/09/24

  • dodane logowanie votemutów i votekicków (votebany były logowane już wcześniej);
  • podniesiony minimalny próg głosów wymagany do zmutowania gracza - z 15% do 25%;
  • Zmiana została wprowadzona ze względu na liczne nadużycia/zabawy graczy.
  • spreje (graffiti) zostały usunięte  - ze względu na nikłe zainteresowanie graczy, zbędne obciążenie serwera
  • został usunięty nieprzydatny już plugin cmdfix_autoban razem z wymaganym rozszerzeniem
  • zrezygnowaliśmy z dźwięków na koniec rundy - większość graczy je wyłączała, a pozostali... pytali jak je wyłączyć, albo narzekali że są "ch**owe" (cytat)
  • zostały poprawione reklamy pokazujące się po spawnie w tzw. hincie - teraz są w kolorze aktualnego teamu, wyświetlają się przez 10s od spawnu, a ich treść została zaktualizowana
  • reklama giveaway'a została usunięta
  • został usunięty plugin z reklamami w motd na serwerach CSGO, bo nie ma już motd...
  • został usunięty plugin zapisujący logi osób kickniętych za niezgodność plików - nie przydawał się do niczego


Znane bugi oczekujące na poprawę

brak


Zalecany format wiadomości - zgłoszenie buga

Nazwa buga:    
Opis buga:
Data/godzina/runda wystąpienia buga:
Oczekiwane rozwiązanie:
Pomogę w testach sprawdzających, czy bug został usunięty: TAK/NIE

 

Zalecany format wiadomości - propozycja zmiany

Nazwa zmiany:   
Opis zmiany:
Powód zmiany:

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Trochę pograłem na retake, popytałem ludzi co by zmienili i co dodali (sam też mam kilka opcji).

Bugi:

Mirage jeden slot za mało w T site B. Jeden terrorysta respi się na respie T z pistoletem i bez kewla.

Da się dojść do T na początku rundy. Przykładowo gracz nie chce grać w CT. To idzie na spect, następnie czeka na początek rundy i po 2 sec przechodzi do T. Gdzie się norm respi. Prowadzi to do sytuacji, w której jest więcej T niż CT.

 

Zmiany:

- Dodanie dodatkowej AWP dla VIP/ADMIN oprócz tej jednej na team

- Usunięcie dla Vip WH pośmiertnego.

- Dodanie dla vipa dodatkowego granatu (chodzi o stały +1 granat typu nade)

- Modernizacja Regulaminu jeśli chodzi o kampienie, chodzi dokładniej o save gracze notorycznie nie odbijają side i przez to gra jest mniej dynamiczna.

- Poprawa (nie wiem na ile to jest możliwe) pluginu, który zarządza team często jest np. 5 graczy CT, a graczy T jest 3. 

 

To chyba na tyle :D

  • Lubię 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Popieram @tr0jan. Najbardziej to z AWP dla VIP/Admin. :P

  • Lubię 1

Chief Executive Officer w zespole Profesjonalnych i Wykwalifikowanych Specjalistów do Spraw Związanych z Odjebanymi Kurwami 

  CEO w zespole PiWSdSZzOK

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gram już dłuższy czas na serwerze CS:GO RETAKES i komunikuje się czynnie z całą społecznością tego serwera. Wiele osób uważa, że obecne zmiany jakie powoli wchodzą na serwer są na plus. Jednakże brakuje im paru nowości, które podczas rozmowy na serwerze lub poza nim udało nam się wspólnie wymyślić.

 

Zmiany:

-Nowe piosenki na serwer, ponieważ takowych nie ma;

-Naprawa komendy !res;

-Dodanie głosowania lub kilku rund na same pistolety (tak jak to występuje na mm);

-dodanie menu dla graczy, które mogłoby mieć formę np. !ws lub !knife w którym miałby zawarte wszystkie !rank, !res, !ws, !knife itp. komendy;

-możliwość wyłączenia (okrzyków) serwera typu: "Pierwsza krew", "Headshot", "Nieśmiertelny" itp. z racji że osoba w sytuacjach stresowych (1vs4) używa głównie swojego receptoru słuchu, który jest zaburzany przez takowe wykrzyknienia i nie pozwalają mu usłyszeć kroków przeciwnika;

 

Z tego co do tej pory ustaliłem to wszystko :)

  • Dziękuję 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Fresh3k napisał:

-Nowe piosenki na serwer, ponieważ takowych nie ma;

Zrezygnowaliśmy z dźwięków na koniec rundy na wszystkich serwerach uwujka.pl. Jak już gdzieś pisałem, powód jest prosty: połowa graczy od razu wyłącza te dźwięki, druga połowa spamuje pytając jak je wyłączyć. Zostaje jeszcze nieliczna grupa osób, która narzeka że są "chujowe" (cytat).

 

3 godziny temu, Fresh3k napisał:

-Naprawa komendy !res;

J.w., komenda !res służy do włączenia/wyłączenia dźwięków na koniec rundy, ale takich dźwięków już u nas nie ma.

 

3 godziny temu, Fresh3k napisał:

-Dodanie głosowania lub kilku rund na same pistolety (tak jak to występuje na mm);

Runda na pistolety jest już w planach. Powinna pojawić się najpóźniej za kilka dni.

 

3 godziny temu, Fresh3k napisał:

-dodanie menu dla graczy, które mogłoby mieć formę np. !ws lub !knife w którym miałby zawarte wszystkie !rank, !res, !ws, !knife itp. komendy;

To też już kiedyś było w planach, jak będę miał trochę więcej czasu postaram się to zrobić.

 

3 godziny temu, Fresh3k napisał:

-możliwość wyłączenia (okrzyków) serwera typu: "Pierwsza krew", "Headshot", "Nieśmiertelny" itp. z racji że osoba w sytuacjach stresowych (1vs4) używa głównie

Te dźwięki wyłączamy komendą !quake lub !settings. To jest właśnie analogiczna sytuacja do dźwięków na koniec rundy, być może też warto rozważyć ich usunięcie :)

 

Co sądzisz o większej liczbie slotów - np. 17?

  • Lubię 2

signature.php?steamid=76561198033487452&
uwujka.pl - Najlepsze serwery CS: GO

Chcesz mieć taki ładny podpis jak ja? >KLIK<

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Liczba slotów jak zauwazyłem wczoraj zwiększyła się co bardzo mnie cieszy z racji, ż jest wiecej graczy i gra jest bardziej dynamiczna. Co do następnego zwiększenia slotów sam nwm ponieważ w pewnym momencie graczy może być za dużo. Udalo mi sie zaobserwować sytuacje w której 3/4 teamu respi się w tym samym miejscu, blokują się i nie ma gdzie wychylić bo zaraz ginie sie "przez" team matów, co prowadzi do kłótni między graczami.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam to znowu ja ?

Na serwerze występują 2 problemy odkąd wprowadzono nowe aktualizacje.

Jedną z nich jest częsty, długi LAG po skończonej rundzie co jest uciążliwe dla graczy.

Drugim problemem jest automatyczny restart ustawień w komendzie !guns (po wybraniu pistoletu na rundę pistoletową ustawienia !guns na raifflach resetują się do podstawowych).

 

Z obecnych problemów to jedyne jakie udało mi się wyłapać.

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie LAGI wystepują od początku powiększenia ilości slotów. ;(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Fresh3k napisał:

Niestety nie LAGI wystepują od początku powiększenia ilości slotów. ;(

To niemożliwe.


signature.php?steamid=76561198033487452&
uwujka.pl - Najlepsze serwery CS: GO

Chcesz mieć taki ładny podpis jak ja? >KLIK<

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co wy zrobiliście z tym serwerem na boga.. Jak nie gracie to nie wprowadzajcie nieprzemyślanych zmian.

Lag występował gdy zmieniała się runda na pistoletową, teraz już tego nie ma ale zepsute sa inne rzeczy.
Lista według mnie:
- Za dużo slotów, nawet w terro nie ma tyle pozycji zeby przykryć wiec czasami trzeba isc zraszowac i sie wypierdolic albo wyczyscic cale ct. 13 slotow to jest max a 12 jest idealnie bo sie gra 6v6 co idzie jeszcze ogarnac
- Pomimo wyboru smg w guns co runde dostaje losowe
- Nie mozna wybrac grania tylko awp na fullu bez scouta na forcie
- Podczas pistoletowek nie dostaje keva (gram z usp/glockiem), lub nawet niektorzy respia sie z kalachem czy m4 lol
- Gracz z bomba czesto nie respi sie w sicie, przez co trzeba dobiegac do sita a jak ct zraszuje to nawet paki nie udaje sie zaplantowac, gdzie przed zmianami zawsze sie respilo na bombsicie
Jeszcze cos by sie znalazlo jak sobie przypomne to napisze, ale bez kitu jak administracja nie gra i nie wie co i jak na serwerze to niech nie wprowadza glupich zmian bo teraz na serwerze jest tragedia w porownaniu do tego co bylo.

 

Edytowane przez Pierog

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, root napisał:

@Pierog TUTAJ znajdziesz inne polskie serwery retakes. Na niektórych nawet są gracze.

A nie, przepraszam. To na naszym.

Zluzuj troche przeciez ja nie przyszedlem zeby hejtowac tylko napisac co jest zle bo w przeciwienstwie do ciebie tu GRAM i widze co jest nie tak. Chyba to ze nie dostaje keva na pistoletowce czy forcie, lub gosciu na pistoletowce ma kalacha albo respi sie na plecach to jest BUG?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Pierog napisał:

Zluzuj troche przeciez ja nie przyszedlem zeby hejtowac tylko napisac co jest zle bo w przeciwienstwie do ciebie tu GRAM i widze co jest nie tak. Chyba to ze nie dostaje keva na pistoletowce czy forcie, lub gosciu na pistoletowce ma kalacha albo respi sie na plecach to jest BUG?

Pierog jakbyś grał więcej czasu to zobaczyłbyś, że root troszczy się o serwer i gra na nim, przy tym testują nowe pluginy itp. I proszę popraw ortografię :)

  • Lubię 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Pierog napisał:

- Za dużo slotów, nawet w terro nie ma tyle pozycji zeby przykryć wiec czasami trzeba isc zraszowac i sie wypierdolic albo wyczyscic cale ct. 13 slotow to jest max a 12 jest idealnie bo sie gra 6v6 co idzie jeszcze ogarnac

Na serwerach retakes teamy nigdy nie są dzielone równo - zatem w Twoim przykładzie byłoby 7vs5. Przy 15 osobach (tu trzeba zaznaczyć, że stosunkowo rzadko aż tyle jest) będzie 8vs7. Wciąż nie widzę problemu. Przeciętnie jest jednak 12-13 osób i więcej slotów na razie nie planujemy.

 

7 godzin temu, Pierog napisał:

- Pomimo wyboru smg w guns co runde dostaje losowe

Jesteś pewien, że wybrałeś SMG dla obydwu teamów? Ktoś może potwierdzić taki bug?

 

7 godzin temu, Pierog napisał:

- Nie mozna wybrac grania tylko awp na fullu bez scouta na forcie

Noo jak jesteś takim kozakiem, że chcesz grać cały czas z awp, to dlaczego miałbyś ze scouta się nie nauczyć w końcu?

 

7 godzin temu, Pierog napisał:

- Podczas pistoletowek nie dostaje keva (gram z usp/glockiem), lub nawet niektorzy respia sie z kalachem czy m4 lol

Rozumiem, że na MM'ach dostajesz kevlar jak kupisz deagla, ale podczas rund pistoletowych na naszym serwerze masz do dyspozycji 800 dolarów. Logiczne dla mnie jest, że jak wybierzesz sobie deagle'a, to na kevlar już Ci nie starczy, więc go nie dostaniesz. Jak chcesz mieć zawsze kevlar, możesz:

- zainteresować się VIP'em (np. za miejsce w rankingu)

- zostać przy standardowym pistolecie

Możesz sprawdzić, czy faktycznie tak jest, ale tak powinno być. Co do osób z kałachem czy m4 - jeśli taki bug się pojawił, to podałeś za mało informacji, żebym mógł to sprawdzić. Osobiście takiego problemu nie widziałem. Oczekujesz, że będę oglądał demka z ostatnich 48 godzin przez cały weekend? A może dać Tobie 48 godzin przerwy na oglądanie demek? Więc albo podajesz co, gdzie jak i kiedy, albo elo, taki bug istnieje tylko w Twojej wyobraźni.

 

7 godzin temu, Pierog napisał:

- Gracz z bomba czesto nie respi sie w sicie, przez co trzeba dobiegac do sita a jak ct zraszuje to nawet paki nie udaje sie zaplantowac, gdzie przed zmianami zawsze sie respilo na bombsicie

Nie spotkałem się z takim problemem podczas 8 rund na mapie de_mirage. Może mylisz ten problem z tym, że VIP również dostaje pakę i nie dostrzegasz tego, że zwykły gracz jej nie podłożył, a VIP biegł z nią z daleka?

Znowu: jeśli taki bug się pojawił, to podałeś za mało informacji, żebym mógł to sprawdzić. Osobiście takiego problemu nie widziałem. Oczekujesz, że będę oglądał demka z ostatnich 48 godzin przez cały weekend? A może dać Tobie 48 godzin przerwy na oglądanie demek? Więc albo podajesz co, gdzie jak i kiedy, albo elo, taki bug istnieje tylko w Twojej wyobraźni.


signature.php?steamid=76561198033487452&
uwujka.pl - Najlepsze serwery CS: GO

Chcesz mieć taki ładny podpis jak ja? >KLIK<

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Idąc twoim tokiem rozumowania to kiedy na mmie robisz retake 8vs7? Nie chcesz to nie zmieniaj wedlug mnie przy 8vs7 to juz jest chaos a nie uczenie retaku.
Co do scouta to rozumiem ze na forcie jezeli jestes awperem to zawsze grasz scouta (iks de)?
Napisalem ci jasno ze gram z usp/glockiem i czesto nie dostaje kevlara ani nawet granata wiec troche xD bo chyba nikt w pistolce nie savuje $800? Tak samo jest w rundach po pistoletowce, czesto nie dostaje keva co jest absurdem. Kto kupuje np. ump bez keva? Raczej sie w forcie kupuje pistolet + kev / a strona wygrana smg + kev + granaty, a nie smg bez keva no bez jaj.
Z kałachem i m4 tak jest a rund ci nie podam bo nie pamietam, nikt ci nie kaze 48h demek ogladac wystarczy ze przejrzysz demko z pistoletowek co zajmie ci moze z 20minut max. Dzisiaj tak bylo na cachu kolo 15:30-16:30, gracz mial w rundzie pistoletowej kalacha i wjechal do maina ktorego calego wyczyscil.
8 rund no wlasnie, dzisiaj nie mialem takiego problemu ale wczoraj wieczorem mnie i innych ludzi respilo z paka poza sitem i trzeba bylo dobiegac, moze juz sie naprawilo, nie wiem dzisiaj sie nie spotkalem z tym.
Poza tym nie rozumiem co tak naskakujesz na mnie, schowaj ego czasami do kieszeni, przeciez ja nie hejtuje bezpodstawnie tylko ci pisze bo gram troche dluzej niz 8 rund dziennie i wiem co jest zle.

eot bo widze ze i tak nie ma sensu tu cos pisac skoro i tak wiesz lepiej 


 

Edytowane przez Pierog

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Pierog Widząc twój tok rozumowania nie patrzysz na dobro innych, lecz swoje. Administracja dąży do ulepszenia serwera i daje ludziom więcej slotów po to, aby mogli pograć sobie, jeśli mają taką ochotę a nie czekać w kolejce przez 15 min żeby wejść na serwer co zniechęca do grania (mówię z własnego doświadczenia). Osobiście nie zaobserwowałem takiej sytuacji kiedy nie dostałem keva na smg, więc nie rozumiem tej skargi. Co do samego game playa to jest przyjemny i odwołując się do twojej sytuacji z maina na cachu to jakbyś był dobrym graczem to zabiłbyś go od razu, a nie płakał, że ktoś cię zabił bo jest lepszy. Zawsze możesz obiec z miejsca gdzie się odrodziłeś na shorta czy też na drzwi. Nie widzę w tej dyskusji roota, lecz twoją bo ty się w tej rozmowie wymądrzasz i skaczesz wyżej niż powinieneś. Jeśli faktycznie uważasz, że administracja i tak wie lepiej to nie rozumiem czemu wcześniej cały czas się przegadywałeś? Przecież sam mówisz że admin zawsze ma racje :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Fresh3k napisał:

@Pierog Widząc twój tok rozumowania nie patrzysz na dobro innych, lecz swoje. Administracja dąży do ulepszenia serwera i daje ludziom więcej slotów po to, aby mogli pograć sobie, jeśli mają taką ochotę a nie czekać w kolejce przez 15 min żeby wejść na serwer co zniechęca do grania (mówię z własnego doświadczenia). Osobiście nie zaobserwowałem takiej sytuacji kiedy nie dostałem keva na smg, więc nie rozumiem tej skargi. Co do samego game playa to jest przyjemny i odwołując się do twojej sytuacji z maina na cachu to jakbyś był dobrym graczem to zabiłbyś go od razu, a nie płakał, że ktoś cię zabił bo jest lepszy. Zawsze możesz obiec z miejsca gdzie się odrodziłeś na shorta czy też na drzwi. Nie widzę w tej dyskusji roota, lecz twoją bo ty się w tej rozmowie wymądrzasz i skaczesz wyżej niż powinieneś. Jeśli faktycznie uważasz, że administracja i tak wie lepiej to nie rozumiem czemu wcześniej cały czas się przegadywałeś? Przecież sam mówisz że admin zawsze ma racje :)

A co sie zmienilo? Teraz musisz czekac na slota przy 15/15 a wczesniej czekales przy 13/13, bez roznicy bo i tak serwer wieczorami jest pelny. No moze dlatego masz keva co runde bo masz vipa? Widze myslenie to nie jest twoja najmocniejsza strona. Tak mielismy wielkie szanse zabic z glockiem goscia co ma KALACHA w rundzie PISTOLETOWEJ, to wcale nie BUG to po prostu my jestesmy za SLABI. Przeczytaj swoj post jeszcze raz na glos i sie zastanow czy to co napisales ma jakikolwiek sens, czy po prostu chciales sie przylizac

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@PierogPrzepraszam cię, ale nie będę z tobą dalej dyskutował, ponieważ twój poziom rozwojowy na poziomie języka polskiego jest zerowy. Następnego posta pisz ze słownikiem ortograficznym, albo nie pisz w ogóle. :)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jest błąd na mapie de_cbble, któy powoduje, że gracz respi się w ścianie na bombsite A (po lewej wychodząc z B).

Widać to jako tako na screenie ;) 

20181025190414_1.jpg

  • Dziękuję 1

signature.php?steamid=76561198022532811

ᴇᴠᴇʀy ʜᴀᴄᴋᴇʀ ʜᴀꜱ ʜᴇʀ ꜰɪxᴀᴛɪᴏɴ. Yᴏᴜ ʜᴀᴄᴋ ᴩᴇᴏᴩʟᴇ, ɪ ʜᴀᴄᴋ ᴛɪᴍᴇ.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, tR1N napisał:

Jest błąd na mapie de_cbble, któy powoduje, że gracz respi się w ścianie na bombsite A (po lewej wychodząc z B).

Widać to jako tako na screenie ;) 

20181025190414_1.jpg

Volvo zmieniło mapę de_cbble z okazji Halloween... Nie mam czasu robić spawnów na niej od nowa tylko po to, żeby działała przez tydzień (bo potem znowu będzie stara wersja). W związku z tym mapa została tymczasowo usunięta. Zamiast tego dodałem Wam de_train i de_nuke.

Znalazłem poprawione spawny, zostały one wgrane. Po updacie CSGO w którym powróci dawne de_cbble przypomnijcie, żeby zmienić spawny.

Dodatkowo zostały dodane mapy de_train i de_nuke (testowo).

  • Lubię 1

signature.php?steamid=76561198033487452&
uwujka.pl - Najlepsze serwery CS: GO

Chcesz mieć taki ładny podpis jak ja? >KLIK<

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nazwa buga: Dołączanie do teamu w trakcie Freezetime

 

Opis buga: 

W związku z tą skargą przyjrzałem się trochę więcej co się dzieje ogólnie na Retakes. Jeśli gracz wejdzie na spect i w trakcie freeze wejdzie do teamu zostaje losowo zrespiony na mapie. Nie było by to aż tak dużym problemem(zawsze na mmie może ktoś robić plecy), ale jeśli dzieje się to podczas rund pistoletowych lub force, gracz respi się w większości przypadków z karabinem.

 

Data/godzina/runda wystąpienia buga: Kilkukrotnie zauważyłem tego typu zagrywki graczy. Jedne z nich można zobaczyć na tym demie: http://669988.node13.pukawka.pl/dem-de_dust2-1555775145-1555775893.zip

 

Oczekiwane rozwiązanie: wyłączyć całkowicie freezetime na początku rundy, ewentualnie zablokować dołączanie do teamu już w trakcie freeze.

Pomogę w testach sprawdzających, czy bug został usunięty: TAK

Edytowane przez JanuszPszemytnik

Największa złośliwość jaką można wyrządzić idiocie to nie przerywać. Podczas kiedy on się produkuje, należy wziąć do ręki popcorn, i rozkoszować widokiem tego jak sam się pogrąża.

signature.php?steamid=76561198341045152&

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Propozycja zmiany balansu drużyn czasami to wygląda tak że jest

5ct vs 3tt

jeśli  była by możliwość jakieś zmiany to było by lepiej. Przewaga 2 ct jest za duża na niektórych mapach.

Można też by było zmniejszyć ilość slotów z 15 na 11 gdyż 8vs7 to trochę dużo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.04.2019 o 17:52, Madiuso napisał:

Propozycja zmiany balansu drużyn czasami to wygląda tak że jest

5ct vs 3tt

jeśli  była by możliwość jakieś zmiany to było by lepiej. Przewaga 2 ct jest za duża na niektórych mapach.

Można też by było zmniejszyć ilość slotów z 15 na 11 gdyż 8vs7 to trochę dużo.

Nie.

 

W dniu 21.04.2019 o 16:36, JanuszPszemytnik napisał:

Nazwa buga: Dołączanie do teamu w trakcie Freezetime

 

Opis buga: 

W związku z tą skargą przyjrzałem się trochę więcej co się dzieje ogólnie na Retakes. Jeśli gracz wejdzie na spect i w trakcie freeze wejdzie do teamu zostaje losowo zrespiony na mapie. Nie było by to aż tak dużym problemem(zawsze na mmie może ktoś robić plecy), ale jeśli dzieje się to podczas rund pistoletowych lub force, gracz respi się w większości przypadków z karabinem.

 

Data/godzina/runda wystąpienia buga: Kilkukrotnie zauważyłem tego typu zagrywki graczy. Jedne z nich można zobaczyć na tym demie: http://669988.node13.pukawka.pl/dem-de_dust2-1555775145-1555775893.zip

 

Oczekiwane rozwiązanie: wyłączyć całkowicie freezetime na początku rundy, ewentualnie zablokować dołączanie do teamu już w trakcie freeze.

Pomogę w testach sprawdzających, czy bug został usunięty: TAK

Zmieniłem częściowo konfigurację zmiany teamów, daj znać czy coś się poprawiło.


signature.php?steamid=76561198033487452&
uwujka.pl - Najlepsze serwery CS: GO

Chcesz mieć taki ładny podpis jak ja? >KLIK<

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się