[Podanie na administratora] mdma  

14 użytkowników zagłosowało

1. 1. Czy popierasz wniosek @mdma?

• Tak
      8
    • Nie
      6

Rekomendowane odpowiedzi

• Nick:
    mdma
  • Moje SteamID:
    1:168737307
  • Doświadczenie:
    Nie mam żadnego doświadczenia.
  • Serwer:
    CSGO MIRAGE
  • Czas spędzony na serwerach:
    78h
  • Czas spędzony na forum:
    około 2h
  • Składki:
    Będę pomagać w opłacaniu serwerów.
  • Status VAC:
    Nie posiadam VAC banów. Nigdy nie otrzymałem blokady VAC na tym, ani na innych kontach Steam.
  • Facebook/Steam:
    Dołączyłem do grupy Steam.
  • Dlaczego ja:
    Cześć, mam na imie Gabriel. Mam jeszcze 17 lat, w tym roku dopiero mi stuknie osiemnastka :D, chodzę do Technikum Hotelarskiego, minusem mojego czasu na serwerach może być to, że weekendy pracuje jako barman w klubie, i nie mogę po prostu przebywać na serwerach. Owszem nie mam osiemnastu lat, i pracuje przy alkoholu, jednak pracuje po znajomości i daje rade. Jestem pewny że mimo mojego dosyć młodego wieku, potrafię rozważnie podejść do danej sytuacji, na tą chwilę często bywam na serwerze mirage, i zdarzają się sytuację, w których admin jest potrzebny, a niestety go nie ma. Myślę że jestem dosyć pomocnym graczem, i zawsze staram się, jeżeli oczywiście ktoś potrzebuje jakiejkolwiek pomocy, w danej sytuacji wytłumaczyć coś, bądź po prostu pomóc. Pozdrawiam serdecznie ;)
  • Deklaracja:
    Zapoznałem się z zasadami rekrutacji i pełnienia funkcji administratora serwerów uwujka.pl. Deklaruję chęć sprawowania tej funkcji przez co najmniej pół roku. Oświadczam również, że znam regulamin forum i wiem, że mój post nie może zostać usunięty, a podane w nim informacje będą widoczne publicznie w internecie.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Witaj.