root

Nowy system rang

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuje jeśli to możliwe żeby przyznawać rangi w systemie procentowym a nie punktowym w top np 2% wszystkich graczy miałby GE itd, ewentulanie top 1-25 GE, 25-100? sup itd. 


Największa złośliwość jaką można wyrządzić idiocie to nie przerywać. Podczas kiedy on się produkuje, należy wziąć do ręki popcorn, i rozkoszować widokiem tego jak sam się pogrąża.

signature.php?steamid=76561198341045152&

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nieźle, właśnie jakieś 5 minut temu przeglądałem sobie elo i stwierdziłem, że goście po 24h wykręcają niezłe pozycje.

 

Bardzo fajnie, że pozycje hitów zostały rozszerzone.

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, JanuszPszemytnik napisał:

Proponuje jeśli to możliwe żeby przyznawać rangi w systemie procentowym a nie punktowym w top np 2% wszystkich graczy miałby GE itd, ewentulanie top 1-25 GE, 25-100? sup itd. 

Aktualnie mamy 42018 graczy, którzy przegrali u nas minimum 2h odkąd zliczamy czas - według nowego standardu tylko tacy gracze mieliby rangę. Gdyby 2% z nich miało globala, 840 osób musiałoby mieć taką rangę. Tak jak Tobie już wspominałem - nie ma to totalnie sensu. Ranga musi być przypisana do określonego poziomu punktowego, tak jak ma to miejsce np. na MM'ach. Później dopiero można wyciągnąć odpowiednie wnioski czy próg punktowy do danej rangi powinien być zwiększony, czy zmniejszony.

 

8 minut temu, fragiant napisał:

Bardzo fajnie, że pozycje hitów zostały rozszerzone.

Te hity akurat zapisujemy już od dawna, zastanawiam się tylko do czego mogłyby się nam przydać.

*Można je nawet jeszcze bardziej rozbudować:

// ---------------------------
//  Hit Group standards
// ---------------------------
#define HITGROUP_GENERIC     0
#define HITGROUP_HEAD        1
#define HITGROUP_CHEST       2
#define HITGROUP_STOMACH     3
#define HITGROUP_LEFTARM     4    
#define HITGROUP_RIGHTARM    5
#define HITGROUP_LEFTLEG     6
#define HITGROUP_RIGHTLEG    7

Wtedy ewentualnie można by generować jakiś rysunek gdzie dany gracz najczęściej trafia. W takim przypadku jednak konieczny będzie reset statystyk, aby miało to sens.


signature.php?steamid=76561198033487452&
uwujka.pl - Najlepsze serwery CS: GO

Chcesz mieć taki ładny podpis jak ja? >KLIK<

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Propozycja

 

Podzielenie czasu gry na 2 kolumny.

Pierwsza kolumna - czas gry dla aktywnego sezonu.

Druga kolumna - czas ogólny gry na serwerach uwujka.

 

Czyli:
Nick       | Czas na aktywny sezon |  Ogólny czas gry | Ilość sezonów

Shirke                                       50       |  450                        |       6

Janusz                                      20       |  20                          |       0

W łatwy sposób można odróżnić nowych od stałych graczy. Aktywność danej osoby w ciągu sezonu itp.

  • Lubię 1

W razie problemów pisz PW

signature.php?steamid=76561198112323998

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza wersja jaką uruchomimy będzie kopią aktualnego pluginu, pozbawioną jego błędów. Obecnie ukończone jest jakieś 60% funkcji (330 linijek kodu) - planuję uruchomienie tej wersji w połowie lipca. Następnie, będę dopracowywać plugin biorąc pod uwagę Wasze sugestie z tego tematu. Do stycznia mam nadzieję sfinalizujemy wszelkie poprawki i wtedy ruszymy z ulepszoną wersją - statystyki będą resetowane co pół roku, coś na zasadzie sezonów. Czas gry zostanie podzielony na łączny (przydatny przy rozpatrywaniu podań) oraz czas w danym sezonie.

 

Wpadłem również na pomysł, aby dodać blokadę na nick dla każdego gracza - nick z pierwszego wejścia gracza w danym sezonie zostanie zapamiętany i gracz nie będzie mógł go zmienić. Co o tym sądzicie?

  • Lubię 1

signature.php?steamid=76561198033487452&
uwujka.pl - Najlepsze serwery CS: GO

Chcesz mieć taki ładny podpis jak ja? >KLIK<

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Czy nowy system rang będzie pokazywał ile brakuje do następnej rangi, razem z ELO które gracz posiada ? Uważam, że to byłaby w porządku opcja. Co do blokady nicku myślę, że może się średnio sprawdzać z uwagi na to, że spora rzesza ludzi dostawia sobie do nicków strony trzecie albo podmienia inną czcionką litery.

Edytowane przez Flowlee

Banerek.thumb.png.ac057782d18993b6385d0c407e4bd2e0.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że nie do końca rozumiesz ideę rankingu elo, dlatego zachęcam do przeczytania załączonego wcześniej tematu. Odpowiadając na Twoje pytanie - nie będzie.

Co do drugiej kwestii również obawiam się, że nie masz  pojęcia o czym mówisz. Reklamy w nickach naszych graczy są automatycznie ukrywane, więc to bez znaczenia jaką stronę sobie tam wpisze.

 

Ah zapomniałbym o najważniejszym - wersja testowa jest już gotowa i załadowana na serwerze MIRAGE, obok głównego, cały czas aktywnego rankingu.

Główny ranking elo z wszystkich serwerów

Testowy ranking elo z serwera MIRAGE

Testowa wersja na razie dostarcza mi głównie informacji o tym, czy i co należy zmienić w algorytmach przyznawania punktów i rang za zabicia oraz pozwala na wyeliminowanie ewentualnych błędów, zanim na nią przejdziemy. Rangi widoczne w tabeli pochodzą z głównego rankingu. Ranking na stronie aktualizuje się po wyjściu gracza z serwera.

 

  • Lubię 1

signature.php?steamid=76561198033487452&
uwujka.pl - Najlepsze serwery CS: GO

Chcesz mieć taki ładny podpis jak ja? >KLIK<

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@root  Rotując pomiędzy supreme, a globalem - zabijając kogokolwiek z niższej rangi (nawet 2 klasy niżej) dostaję momentalnie spadek.

Nie wiem jak wyglądają te współczynniki, ale jest to dla mnie niezrozumiałe.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

  • Podobna zawartość

    • Przez Bubbles
      Witam, wielu osobom sprzyjał problem związany z wyrzucaniem do głównego menu CS po skończonym meczu. Nie wiem czy to wina serwera że tak się dzieje, czy jednak samego cs'a który się lubi często bugować, zapraszam do dyskusji. Pozdrawiam ! 
    • Przez AcantheR
      Witam! Od jakiegos czasu jestem graczem waszych serwerow arenowych, szczegolnie wlasnie klasycznego 64tickrate.
      Podoba mi sie ten projekt, mam nawet zakupionego vipa, by go wspierac
      Myslalem, by moze ten post bardziej dodac w watku o mapach, ale i tam istnieje informacja:
       

      Ktorego nie znalazlem. Zatem przechodze do rzeczy!

      Tak sie ostatnio zastanawialem, czy arenki maja sens? Czy moge sie rozwinac, grajac na nich?
      I pewnie, jest duzo trybow for fun, jak siekierki itp, ale z drugiej strony, naprawde poprawil mi sie aim, czy umiejetnosci kontrolowania danej broni - scout, awp, deagle, czy full auto z m4 czy ak, bo tutaj mozemy sobie ustawic swoje preferencje, i wychodzic do walki z gotowym pomyslem. I w glowie zaswiecil mi sie nowy pomysl! Co jeszcze, oprocz funu i treningu aima moglyby przyniesc arenki? Poznanie katow mapy! Mapy co prawda na serwerze takie mapki jak banan inferno, mid mirage czy rampa na nuke, ale gdybysmy tylko mieli odpowiednio dociete mapki, z konkretnymi bombside'ami, lub np lekko zmodyfikowane mapy z wingmana, aktualne mapy, to mysle ze fun bylby jeszcze wiekszy, a i podswiadomie uczylibysmy sie katow i miejscowek, w ktorych moze byc przeciwnik, i ktore sa czesto uzywane w MM
      To taki luzny pomysl, ale mysle, ze fakt, ze grajac takie arenki mozemy caly czas sie rozwijac, grajac po mapach, po ich sektorach, ktore tak dobrze przeciez znamy, mialby jeszcze wiekszy sens
      Co wy o tym uwazacie?

      PS. Swoja droga, gdy mam juz okazje - co wy na to, by obnizyc prog, potrzebny do glosu rtv? Bywa to troche frustrujace, gdy oddac glos musi prawie kazdy
      Nie jestem za tym, by byla to nawet wiekszosc (>1/2) tylko moze 2/3? Lub jakis inny prog.
      Prosze o rozpatrzenie! Dzieki i pozdrawiam!
    • Przez Michu93
          Witam Wszystkich Użytkowników Serdecznie!
      Sieć Serwerów CS:GO zaprasza wszystkich do odwiedzenia naszego forum.
      I do naszych serwerów.
      Ghost-team.pl to nie tylko sieć serwerów, to coś więcej.
       
      Przede wszystkim u nas znajdziesz:
      - Stabilne serwery! 24/7
      - Dobrą atmosferę na serwerach jak i na naszym Ghost-TeamSpeaku !
      - Profesjonalnych Techników!
      - Doświadczeni Administratorzy 
      - Błędy / Propozycje naprawiamy / dodajemy na bieżąco.
      - Dla nas NAJWAŻNIEJSZY jesteś Ty GRACZU! 
       
      Forum - Ghost Team !
      >> Ghostbook ! << Wejdz na Facebook i polub naszą stronę!
       
      GŁOSUJ NA GHOST-TEAM.PL [4MAPS] JUŻ TERAZ! 

      GŁOSUJ NA GHOST-TEAM.PL [FFA] [GOMOD] JUŻ TERAZ! 

       
      NIC INNEGO JAK WEJŚĆ I DOŁĄCZYĆ DO NAS!! 

    • Przez  root
      Name links remover
      Name links remover - czyli usuwanie reklam (linków) z nicków. Jedną z chorób, na które cierpi społeczność graczy CS: GO jest wstawianie w nickach linków do stron związanych najczęściej z handlem lub obstawianiem skinów, reklam sieci serwerów itp. Najlepsze serwery CS: GO od pewnego czasu są wolne od tego problemu, dzięki temu pluginowi.
       

       
      Możliwości pluginu
      sprawdzanie przy wejściu gracza na serwer oraz przy zmianie nicku czy nick zawiera reklamę zamienianie reklamy na dowolne słowo/znak (domyślnie: tylko usuwanie) automatyczna aktualizacja listy blokowanych stron wyświetlenie graczowi informacji w HUD o tym, że jego reklama w nicku została usunięta tłumaczenia pl / en możliwość ręcznej aktualizacji listy blokowanych stron, plik dostępny tutaj możliwość ręcznego dodawania listy blokowanych stron w pliku konfiguracyjnym możliwość dodania reklamy do listy za pomocą naszego interfejsu www UWAGA! Z założenia, plugin blokuje tylko reklamy które są istniejącymi domenami. Wielkość liter nie ma znaczenia. Zatem przykładowo:
      csgopotion.com - istniejąca strona do obstawiania, zostanie zablokowana
      csgopotoin.com - nieistniejąca domena (literówka), nie zostanie zablokowana
      CSGO500 - jest reklamą, ale nie jest domeną - nie zostanie zablokowana
      bets.gg - taki wpis na liście blokowany zablokuje w nickach: BETS.GG, bets.GG, BETS.gg, bEtS.gG
       
      Instalacja
      Pobierz i rozpakuj paczkę zip z załączników w tym poście.
      Paczka zawiera:
      - plugin: name-links-remover.smx
      - tłumaczenia pluginu: name-links-remover.phrases.txt
      - listę blokowanych domen: name-links-remover.txt
      - plik konfiguracyjny: plugin.name-links-remover.cfg
      Kod:
      Długo zastanawiałem się, czy wrzucić kod pluginu, jednak doszedłem do wniosku że polscy użytkownicy nie są na to jeszcze gotowi - wkrótce okazałoby się, że plugin ma innego autora  Jeśli ktoś ma obawy co do bezpieczeństwa, polecam zdekompilować plugin tutaj.
      Dodatkowo:
      - plugin updater.smx - służy do automatycznej aktualizacji tego pluginu, można go znaleźć też tutaj
      - rozszerzenie SteamWorks.ext.so - wymagane przez updater.smx, można je znaleźć też tutaj Wgraj pliki na serwer i zmień mapę. Jeśli nie chcesz korzystać z automatycznych aktualizacji, nie wgrywaj pluginu updater oraz rozszerzenia SteamWorks  
      CVAR'y
      Plugin automatycznie wygeneruje plik konfiguracyjny plugin.name-links-remover.cfg w katalogu cfg/sourcemod. Dostępne ustawienia:
      sm_nlr_replacement "" - słowo/znak, które ma zostać wstawione w miejscu zablokowanej frazy (domyślnie: brak, czyli tylko usuwa reklamę) sm_nlr_warning_enabled 0/1 - pokazywać informację w HUD graczowi, którego nick został zmieniony? (domyślnie: 1 - tak)  
      Konfilkty
      Plugin nie powoduje konfliktów z innymi modyfikacjami. Dodałem m.in. usuwanie spacji na końcu nicku, aby był zgodny ze SMAC.
      name-links-remover.zip
    • Przez  root
      sm plugins block
      sm plugins block - czyli blokowanie komendy sm plugins - tak bardzo znienawidzonej przez właścicieli polskich serwerów CS: GO. Komenda ta pokazuje listę pluginów działających na serwerze:

      Jest to pomocne przy tworzeniu konkurencyjnego serwera - umożliwia praktyczne skopiowanie całego serwera, jeśli korzysta on z publicznie dostępnych pluginów, a my poznamy ich nazwy. Jest to również pomocne, jeśli wiemy że jakiś plugin jest zbugowany i można go wykorzystać do scrashowania serwera lub przejęcia nad nim kontroli - łatwo można sprawdzić, czy plugin jest na danym serwerze.
      Mój plugin blokuje tę możliwość, a cwaniaków chcących użyć sm plugins banuje - tak, aby było wiadomo że ktoś coś kombinował. Dodatkowo, odtwarza im muzykę w tle, którą mogą zatrzymać tylko poprzez zamknięcie gry:
       
      Możliwości pluginu
      blokowanie listy pluginów (sm plugins) blokowanie listy rozszerzeń (sm exts) blokowanie informacji o wersji SourceMod'a i Metamod'a (sm, meta) banowanie użytkowników próbujących uzyskać listę pluginów odtworzenie muzyki z youtuba w tle użytkownikowi, który zostanie ukarany wiadomość w konsoli cvary pozwalające na dostosowanie pluginu do własnych potrzeb  
      Instalacja
      Pobierz i rozpakuj paczkę zip z załączników w tym poście.
      Paczka zawiera:
      - plugin: sm_plugins_block_csgo_ph_DEMO.smx
      - plik konfiguracyjny: plugin.sm_plugins_block_csgo_ph_DEMO.cfg
      Dodatkowo:
      - rozszerzenie PTaH.ext.2.csgo.so wymagane do działania tego pluginu, można je znaleźć też tutaj
      - plik gamedata PTaH.games.txt wymagany przez powyższe rozszerzenie Wgraj pliki na serwer i zmień mapę. UWAGA! Aby funkcja banowania działała, na serwerze powinno być uruchomione SourceBans.  
      CVAR'y
      Plugin automatycznie wygeneruje plik konfiguracyjny plugin.sm_plugins_block_csgo_ph_DEMO.cfg w katalogu cfg/sourcemod. Dostępne ustawienia:
      sm_smpb_allow_root_admin "0" - czy admin z flagą "z" może zobaczyć listę pluginów? sm_smpb_ban_length "10080" - długość bana (w minutach) sm_smpb_ban_reason "Abusing sm plugins command." - powód bana widoczny w SourceBans sm_smpb_block_meta "1" - czy blokować komendę "meta"? sm_smpb_block_sm "0" - czy blokować komendę "sm"? sm_smpb_block_sm_plugins "1" - czy blokować komendę "sm plugins"? sm_smpb_console_message "If you want any plugin, just ask at http://uwujka.pl" - wiadomość widoczna w konsoli, gdy gracz użyje niedozwolonej komendy sm_smpb_video "https://youtu.be/pjOOKb-DFZs?t=35s" - dźwięk odtwarzany użytkownikowi w tle po użyciu przez niego zabronionej komendy