Feynman

Propozycje zmian / zgłaszanie bugów

Rekomendowane odpowiedzi

Propozycje zmian na serwerze CS: GO FFA DM oraz ewentualne bugi, proszę zgłaszać w tym temacie.

Serwerowa historia zmian: changelog (klik)
 

Changelog - lista zmian

Spoiler

2018/12/08

  • gracze free2play mogą wejść na nasze serwery tylko między 12:00 a 23:59
  • jeśli gracz f2p otrzyma pewną liczbę !reportów, a admin nie sprawdzi go w określonym czasie, zostanie on automatycznie zbanowany
  • poprawka systemu SOS
  • aktualizacja serwerów do wersji z 2018/12/06, a następnie 2018/12/07
  • aktualizacja skinów - dodane skiny Danger Zone Case - na razie po angielsku
  • wyłączony NS
  • wymuszone pobieranie plików serwerowych - niektórzy gracze narzekali na czerwone tekstury w miejscu napisów na ścianach
  • dodane API wskazujące czy gracz używa wersji free2play oraz "dodatki" dla tych graczy:
    - komenda sm_f2p_all dostępna dla adminów
    - w tabeli dodany dopisek przed nickiem gracza [F2P]
    - gracze zostają oznaczeni na czerwono/niebiesko w zależności od teamu
  • Wyżej wymienione "dodatki" są wgrane bardziej do testów, zobaczymy czy to się przyjmie. Być może zrezygnujemy z oznaczania graczy kolorami.
  • dodane WH na spekcie tylko dla adminów, ponieważ dawny xray nie działa
  • tymczasowo wyłączone pluginy Anti Team Flash, Admin All Spectate, Always Weapon Skins

 

Więcej grzechów nie pamiętam, macie jeszcze kilka screenów:
20181208015005_1.jpg
20181208015011_1.jpg
20181208015027_1.jpg
20181207165909_1.jpg

2018/12/03

  • został naprawiony problem z resetowaniem się rang niektórych graczy - działo się tak jeśli serwer nie miał połączenia do bazy mysql i korzystał z lokalnej bazy sqlite, gracz wszedł na serwer, zaczynał od zera i to niestety nadpisywało statystyki w głównej bazie po nawiązaniu połączenia
  • została dodana reklama rankingu elo dostępnego na forum
  • zakończyliśmy bh weekend

2018/12/01

  • tickrate dem został podniesiony do 64 (zacznie działać za godzinę, oczywiście tylko dla nowych dem).
    Nie wiem jeszcze jak wpłynie to na wydajność dużych serwerów, czekam na zgłoszenia od Was.
  • automatyczne restartowanie serwerów gdy nie ma na nich graczy zostało wyłączone
  • SG553 od teraz jest dostępne do wyboru dla wszystkich graczy

2018/11/30

  • uruchomiony weekendowy event Bunny Hop Weekend
  • dodane info dla gracza o tym, że spełnia warunki aby złożyć podanie na admina
  • zakończony event Wieczory i poranki z VIPem
  • zakończony event VIP za wejście na forum

2018/11/28

  • posprzątane bazy danych pluginów
  • bazy ponownie przeniesione na nasz serwer baz danych
  • aktualizacja pluginu wymuszającego reconnecta przy restarcie serwera - tymczasowe banowanie graczy nie jest już konieczne
  • aktualizacja fraz autogag

2018/11/23

  • serwery przywrócone do starego trybu - tryb DM nie podobał się graczom prawdopodobnie przez dźwięki dominacji, których niestety nie da się wyłączyć (są uruchamiane po stronie klienta w tym trybie) - przez 4 dni działania trybu DM odnotowaliśmy bardzo duży spadek liczby graczy
  • poprawiony tzw. aim punch - wcześniej mógł nie działać prawidłowo w przypadku graczy z tego samego teamu strzelających do siebie
  • poprawka systemu 1.0.7 - naprawiony niezwykle rzadki błąd powodujący tymczasowe wyłączenie dodatkowych zabezpieczeń

2018/11/21

  • Został poprawiony bug umożliwiający cheaterowi ustawianie nieprawidłowych nicków / szybkie zmiany nicku

2018/11/18

  • Zrezygnowaliśmy z pokazywania awansów rang jako obrazków na ekranie - nie chcemy, aby gracze pobierali zbędne pliki przy wchodzeniu na serwer (nie dot. HS DM).
  • Ponieważ Valve od przeszło 3 tygodni nie zbanowało tokenów za używanie skinów na serwerach, przestaliśmy kupować tokeny i przełączyliśmy serwery na tokeny z jednego z moich kont Steam.
  • Zostały poprawione obrazki na ścianach (nie dot. ARENA).
  • Poprawione 3 poważne błędy aplikacji wykrywającej omijanie banów - do tej pory ok 0.5% graczy mogło zostać nieprawidłowo zidentyfikowanych. Wszystkie bany code 0315 zostały zweryfikowane.
  • Aplikacja banująca za otrzymanie VAC bana została tymczasowo wyłączona - zostanie ponownie włączona za kilka tygodni.
  • Poprawka anticheata - czasami osoby ze zminimalizowaną grą były niepotrzebnie kickowane, teraz będzie się to zdarzać dużo rzadziej.
  • Dodany plugin umożliwiający szybkie przeładowanie mapy bez restartu serwera.
  • Długość banów za używanie skryptów do bunny hoppa czy automatycznego strzelania z pistoletu zostanie wkrótce skrócona z perma do 30 dni. Dotyczy to również starych banów. W większości przypadków jeśli gracz używał "pełnego" cheata, a nie tylko skryptu w ciągu 30 dni i tak dostanie VAC bana.
  • Serwery zostały przełączone w tryb deathmatch dostępny w CSGO - zmienia się wygląd tabeli oraz HUD, pojawiają się dominacje itp.:
    20181118000413_1.jpg
  • Ze względów technicznych, każdy gracz po wejściu na te serwery będzie miał automatycznie zmieniony nóż na standardowy, który faktycznie posiada - jest to niestety konieczne, aby gracz w ogóle mógł posiadać nóż w tym trybie. Po wejściu na dowolny inny serwer uwujka.pl, każdy może wybrać nóż od nowa za pomocą komendy !knife.
  • Zostały usunięte kurczaki, respiące się w tym trybie.


2018/11/13

  • zaczęliśmy zliczać przegrany na serwerach czas - w przyszłości może będzie to pomocne np. przy składaniu podań, będzie też łatwo dostępne dla każdego do sprawdzenia
  • czas przechowywania rangi został wydłużony z 30 do 180 dni
  • został wyłączony tekst pokazujący nick przeciwnika po najechaniu na niego myszką
  • konfiguracja serwerów została zmieniona, aby ograniczyć możliwości działania WH

2018/11/11

  • dodane info w HUD 5 minut po wejściu na serwer gracza z mutem / gagiem

2018/11/08

  • planowany restart serwera MySQL codziennie o 0:00 został anulowany - nie jest potrzebny, a dzięki temu część problemów o tej godzinie powinna zostać rozwiązana
  • baza danych SourceBans została przeniesiona do etop - jest w tej samej sieci, co serwery
  • skrócone czasy timeout połączenia do SourceBans z 5s do 1s
  • wyłączone przeładowanie SourceBans/Sourcecomms po zmianie mapy
  • drobne poprawki pluginu wykrywającego omijanie banów

Serwery pod koniec listopada zostaną przeniesione z etop do OVH - oczywiście bez zmiany adresów IP.

2018/11/07

  • dodane info dla graczy z mutem/gagiem pokazujące się 5 minut po wejściu na serwer:
    image.png
  • usunięte komunikaty o weryfikacji konta/połączenia
  • drobne poprawki błędów systemu sprawdzania graczy

2018/11/05

  • aktualizacja 1.0.5 "nowego" systemu wykrywania omijanych banów: jedna duża poprawka oraz kilka małych. Dodane komunikaty dla graczy:
    image.png
  • poprawki Sourcebans i "starego" systemu wykrywania omijanych banów
  • usunięty zbędny komunikat, który pokazywał się po wejściu na serwer:
    image.png
  • poprawka modułu smac - gracze NS nie będą już kickowani za spację na końcu nicku, co dla niektórych było barierą intelektualną nie do pokonania...
  • usunięte płonące zwłoki

2018/11/04

  • aktualizacja 1.0.4 nowego systemu wykrywania omijanych banów - 11 mniejszych i większych poprawek. Wykonaliśmy ponad 10 000 próbnych sprawdzeń graczy, z czego 96,5% zakończyło się powodzeniem, dając jednoznaczną informację o tym, czy gracz omija bany. Mimo to, należy spodziewać się że jeszcze jakieś błędy wyjdą w najbliższych dniach i ktoś dostanie bana bez powodu - staram się je usuwać od razu gdy zauważę, przy okazji naprawiając błąd.
  • "stary" system wykrywania omijanych banów również został poprawiony
  • plugin banujący za spamowanie reklamami popularnego cheata został poprawiony (jeszcze raz)

2018/11/03

  • aktualizacja 1.0.3 nowego systemu wykrywania omijanych banów - poprawione drobne błędy z wersji testowej
  • poprawione zapisywanie nazwy serwera retakes w logach IP
  • wyświetlanie zdobytych punktów w "nowym" rankingu (rangi MM) nie będzie już możliwe dla adminów (komenda !lr)
  • zmieniona liczba punktów elo przyznawanych do "nowego" rankingu za określone zdarzenia
  • korekta liczby punktów elo topowych graczy*

    *Na wszelki wypadek mam coś dla Was:
    IMG_1265.jpg


2018/11/02

  • Został uruchomiony nowy system wykrywania ominięcia bana:
    System powstawał kilka dni. Niestety nie mogę podać żadnych szczegółów technicznych, aby nie ułatwiać obejścia bana. Mogę natomiast zdradzić, że system jest niezwykle skuteczny i obecnie żadna inna sieć czy nawet liga esportowa nie korzysta z tak zaawansowanych rozwiązań. Osoby zbanowane za pomocą nowego systemu w powodzie bana otrzymają kod 0315 (lista tutaj) - nie ma możliwości, aby taki ban był nadany przez pomyłkę, tak jak to jest w przypadku starszego systemu z kodem 0312 (lista tutaj), który opiera się głównie na dostawcy internetu danego gracza. Obecnie stary system również będzie działać, jednak nadawać będzie głównie nieprawidłowe bany, ponieważ osoby które faktycznie bez żadnych wątpliwości omijają bana, otrzymają wcześniej bana za pomocą nowego systemu. W przyszłości prawdopodobnie zrezygnujemy ze starego systemu. Przez najbliższe kilka tygodni będę jeszcze przyglądać się banom z kodem 0315, aby upewnić się że nie ma żadnych błędów.
  • bany za omijanie gaga zostały skrócone z 7 dni do 24 godzin - kara była niewspółmierna do winy
  • w czacie została dodana reklama komendy !report
  • został naprawiony wybór języka reklam w czacie, który do tej pory w niektórych przypadkach nie działał prawidłowo
  • plugin banujący (z założenia) cheaterów spamujących reklamami haxów w czacie został zmodyfikowany:
    - obecnie plugin jest idiotoodporny - nie banuje zwykłych graczy, którzy mają jakieś głupie bindy, chyba że bind znak w znak jest skopiowany z cheata, nie banuje również po wpisaniu w czacie samej nazwy strony z cheatami
    - przypadkowe boty nie są już banowane, jeśli gracz wyszedł z serwera
  • drobna poprawka reklam na ścianach map

2018/10/29

  • Nikt nie lubi spamu w czacie, dlatego dążymy do usunięcia wszystkich zbędnych wiadomości. Dzięki temu czat stanie się bardziej przejrzysty, komunikaty serwera będą lepiej widoczne, a rozmowy między graczami staną bardziej płynne. Dlatego zmieniliśmy sposób wyświetlania reklam na serwerach. Począwszy od dzisiaj:
    - w czacie pojawią się TYLKO ogólne komunikaty serwera, wyświetlane 1 na 60s
    - reklamy będą wyświetlane TYLKO w hincie, przez ok. 10 sekund od spawnu
    Dodatkowo, w trosce o komfort zagranicznych graczy staramy się przetłumaczyć wszystkie wiadomości pojawiające się na serwerach na język angielski. Dzisiaj zrobiliśmy to dla wszystkich reklam pokazujących się w hincie oraz komunikatów w czacie. Język komunikatów jest wybierany na podstawie języka gry danego gracza - czyli jeśli wejdziesz na serwer z CSGO w języku polskim - wszystko będzie po polsku. Jeśli uruchomisz grę w dowolnym innym języku - wszystkie komunikaty zobaczysz po angielsku. W przyszłości usuniemy kolejne zbędne komunikaty czata oraz przetłumaczymy następne wiadomości.
  • nowy plugin pokazujący informacje w czacie: tylko podstawowe komunikaty, wyświetlane raz na 60 sekund, w innych kolorach, każdy dostępny w dwóch językach: pl i en
  • plugin wyświetlający reklamy w hincie na spawnie został zmodyfikowany - dodałem obsługę tłumaczeń i przetłumaczyłem wszystkie komunikaty (pl / en)
  • zmiana opisu serwerów widocznego na Steamie w polu "Gra"

2018/10/28

  • poprawione niedozwolone frazy sos_namechange_ban (plugin banujący za zmiany nicków i nicki podczas gaga)

2018/10/26

  • Ze względu na częste prace techniczne i restarty serwerów napisałem dla Was specjalny plugin, który wymusi na graczach reconnecta podczas restartu serwera, jest to modyfikacja pluginu który istniał już wcześniej, ale nie działa od czasu tokenów w CSGO. Wszystko odbędzie się jak na filmiku poniżej:
    Mam obawy, że gracze "oporni umysłowo" i tak będą mieli problemy, więc jeśli możecie przekażcie kolegom jak to ma działać - żeby zachowali spokój. Przy okazji mnie ułatwi to sprawę, bo wszystkie serwery będę mógł tak magicznie zrestartować jednym kliknięciem.
  • usunięty dostęp do !lr dla młodszych adminów
  • Halloween: ciało płonie po śmierci, a po 5 sekundach wyparowuje i znika (proszę o info czy nie ma jakichś problemów)
  • tłumaczenia restrykcji broni na serwerach, na których występują

2018/10/23

  • baza danych rang CSGO/CSS została przeniesiona do tej samej sieci, w której są serwery - powinno to wyeliminować niektóre przycinki
  • poprawione rangi
  • włączona reklama pluginu pokazującego obrażenia dla graczy, którzy nie dołączyli do grupy Steam i jednocześnie dodana możliwość wyłączenia reklamy bez dołączania do grupy
  • drobna poprawka pluginu "starego" rankigu - usunięty niepotrzebny hook
  • zmieniona organizacja katalogów z modyfikacjami

2018/10/21

  • plugin do skinów kos został zaktualizowany w celu poprawy wydajności: teraz wszystkie zapytania sql wykonywane są w osobnym wątku niż gra - usuwa to możliwy problem z lagiem przy ponownym łączeniu z bazą np. po utracie połączenia 
  • usunięte info o spadochronach na serwerach, na których występowały
  • plugin rang został zaktualizowany: połączenie z bazą jak i wszystkie zapytania sql wykonywane są w osobnym wątku niż gra - usuwa to problem z lagiem przy ponownym łączeniu z bazą np. po utracie połączenia

2018/10/20

  • został uruchomiony nowy, wydajniejszy plugin do zarządzania kolorami w czacie
  • wypowiedzi będą już widoczne na demach
  • zmienione gwiazdki w czacie
  • dodana komenda !vipinfo - dla VIPów/adminów - wyświetli ważność uprawnień na danym serwerze
    image.png

2018/10/19

  • zmieniona liczba punktów elo wymaganych do otrzymania rang wyższych od MGII
  • usunięty dźwięk obniżenia rangi
  • dźwięk wyższej rangi zmieniony na standardowy z MM'ów
  • aktualizacja fraz sos_autogag
  • przywrócone pokazywanie rang po 10 zabiciach/zgonach, zamiast 50
  • poprawka pluginu "starego" rankingu - usunięte zbędne obliczenia
  • kolejna poprawka rang - poprawiony błąd logiczny, przez który rangi aktualizowały się tylko raz / połączenie (powinienem przestać pisać pluginy jak zasypiam...); kilku(nastu?) osobom zostaną skorygowane punkty
  • pole "GRA" na Steamie dla naszych serwerów zostało zmodyfikowane:
    image.png
  • Jeśli macie jakieś propozycje co możemy tu napisać, dajcie znać poniżej.
  • tymczasowo wyłączone gwiazdki/kolory w czacie - w ciągu kilku dni zostaną zastąpione nowym, wydajniejszym pluginem
  • spadochron tymczasowo wyłączony  - znalazłem poważny problem wydajnościowy

2018/10/18

  • menu rang wyłączone
  • usunięty bug z brakiem aktualizacji rang
  • kolejna poprawka wydajności związana z wyświetlaniem rang w tabeli
  • dodane nowe frazy do sos_autogag

2018/10/17

  • dodane rangi w tabeli obrazujące poziom umiejętności gracza na naszych serwerach CSGO
  • poprawiony bug powodujący lagi spowodowany rangami w tabelach
  • dodana informacja w hincie - free VIP dla kobiet
  • włączony czat głosowy, po wielu miesiącach przerwy
  • ranga będzie mogła się zmienić nie częściej niż raz na 5 minut
  • dodana komenda !lr aktualnie dostępna tylko dla adminów - można sobie włączyć/wyłączyć pokazywanie zmian punktów w czacie

2018/10/14

  • poprawiony plugin VIP4ALL i name-links-remover - aby wszystko działało prawidłowo i było bardziej zrozumiałe dla graczy
  • usunięty wybór skinów postaci - wciąż powodował zbyt wiele problemów

2018/10/13

  • poprawka pluginu name-links-remover biorąca pod uwagę problemy niektórych graczy

2018/10/12

  • dodana wiadomość powitalna
  • dodany plugin pokazujący dostępne na serwerze komendy i inne informacje (wersja beta); plugin reaguje na komendy !sos / !info / !help / !komendy
  • usunięty tekst z reklamą komendy !dmgtext
  • komenda !skins dodana do menu !sos

2018/10/11

  • usunięte autodołączanie do teamu
  • usunięte głosowanie nad tabelą
  • usunięte rozszerzenie accelerator

2018/10/08

  • przywrócony NS, api i rozszerzenie sprawdzające, czy gracz jest NS, plugin automatycznie banujący graczy NS za określoną liczbę zgłoszeń
  • poprawka pluginu Autogag
  • VIP dla każdego od 23 do 11

2018/10/07

  • poprawione nazwy skinów broni w innych językach
  • dodany plugin sos_autogag wersja alpha - automatycznie blokuje graczowi czat na 4 godziny jeśli obraża innych graczy (*admini wykluczeni)
  • kolejna poprawka API IsPlayerInGroup w celu wyeliminowania drobnych błędów

2018/10/06

  • poprawione logowanie wpisanych votebanów
  • drobna poprawka pluginu autovip_handler, odpowiedzialnego za informacje o tym, że gracz aktywował VIP'a

2018/10/05

  • Metamod: Source i SourceMod zostały zaktualizowane do najnowszych, stabilnych wersji
  • został wyłączony NS, rozszerzenie sprawdzające czy gracz używa NS, plugin automatycznie banujący zgłoszonych graczy NS po XXX zgłoszeniach
  • poprawiony plugin kopiujący demka do permanentnych banów do osobnego katalogu i wysłana prośba do pukawki żeby z tego katalogu nie usuwali demek po 7 dniach...
  • poprawione nazwy skinów niektórych broni
  • usunięty jeden z niepotrzebnych pluginów powiązanych z zabezpieczeniami serwerów (A2S*)
  • wyłączony wybór skinów postaci (zostanie to poprawione w przyszłości)
  • poprawione API IsPlayerInGroup - API sprawdzające, czy gracz jest w grupie Steam: błędy w logach, wycieki pamięci - dodatkowe sprawdzanie czy gracz jest prawidłowym graczem

2018/10/04

  • dodane skiny broni 2018 Inferno collection i 2018 Nuke collection

2018/10/02

  • naprawione zapamiętywanie ustawień pokazywania dmg - !dmgtext
  • poprawiony plugin rank - dodane nowe noże i mp5sd
  • pokazujące się na końcu mapy głosowanie nad tabelą od czasu aktualizacji Panorama zostało usunięte
  • zostało usunięte menu wyboru pojawiające się po wejściu na serwer - gracze są przydzielani do teamu automatycznie;
  • możliwa jest zmiana teamu i wyjście na spekta tak jak do tej pory
  • wielkość tekstu w pokazywaniu zadanych obrażeń zależy teraz od odległości przeciwnika

2018/10/01

  • został dodany plugin pokazujący zadane obrażenia dla osób, które są w grupie Steam U Wujka Adolfa

2018/09/30

  • został naprawiony problem z nieznikającym menu wyboru teamu po dołączeniu do serwera i wybraniu teamu - problem występował od czasu aktualizacji Panorama

2018/09/24

  • dodane logowanie votemutów i votekicków (votebany były logowane już wcześniej);
  • podniesiony minimalny próg głosów wymagany do zmutowania gracza - z 15% do 25%;
  • Zmiana została wprowadzona ze względu na liczne nadużycia/zabawy graczy.
  • spreje (graffiti) zostały usunięte  - ze względu na nikłe zainteresowanie graczy, zbędne obciążenie serwera
  • został usunięty nieprzydatny już plugin cmdfix_autoban razem z wymaganym rozszerzeniem
  • zostały poprawione reklamy pokazujące się po spawnie w tzw. hincie - teraz są w kolorze aktualnego teamu, wyświetlają się przez 10s od spawnu, a ich treść została zaktualizowana
  • reklama giveaway'a została usunięta
  • został usunięty plugin z reklamami w motd na serwerach CSGO, bo nie ma już motd...
  • został usunięty plugin zapisujący logi osób kickniętych za niezgodność plików - nie przydawał się do niczego

 

Znane bugi oczekujące na poprawę

brak


Zalecany format wiadomości - zgłoszenie buga

Nazwa buga:    
Opis buga:
Data/godzina/runda wystąpienia buga:
Oczekiwane rozwiązanie:
Pomogę w testach sprawdzających, czy bug został usunięty: TAK/NIE

 

Zalecany format wiadomości - propozycja zmiany

Nazwa zmiany:   
Opis zmiany:
Powód zmiany:

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Rozważał ktoś opcję zmiany długości czasu trwania mapy?


★ Bardzo serdecznie zapraszam na DD2 ★

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przed wprowadzeniem zmian, które teraz obowiązują, długo rozważaliśmy i dyskutowaliśmy na ten temat. Uznaliśmy, że jest to najlepsze rozwiązanie (dzisiaj istniejące). Mam na myśli każdy serwer CS:GO.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pytanie zadałem po przejrzeniu jednego z dem na przyspieszonym tempie (musiałem coś sprawdzić) jest tam przeogromna rotacja graczy - a był to Nuke.

Musiałbym pograć dłużej by popatrzeć jak wygląda sprawa po zmianie mapy - jako że grałem kilka razy w godzinach dość późnych, albo nie doczekałem takowej :D

a po zmianie... był tylko mały ułamek graczy sprzed.

 

Nie wiem czy bardziej to związane ze znużeniem i każdy grał żeby dograć, czy rzeczywiście zmiana mapy tak bardzo odstrasza graczy.

 

Godzina na DMie.... na jednej mapie, mi się ulewa :D nie wiem czy ma chodzić jedyne o strzelanie dla samego strzelania, czy też "integracja" z mapą i zmiennymi warunkami.


★ Bardzo serdecznie zapraszam na DD2 ★

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

co powiecie na pomysł by po zabiciu ammo było ładowane na full?

- Obecnie trzeba co chwilę przeładowywać co nie daje możliwości zabicia więcej niż 3-4 razy pod rząd

- Na popularnym serwerze na którym gram tak to się odbywa, brakuje mi tego na uwujka.pl

 

pozdrawiam

T.


signature.php?steamid=76561198832970705

"Don't you think that it's boring how people talk?"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Cześć,

 

co powiecie na pomysł by po zabiciu ammo było ładowane na full?

- Obecnie trzeba co chwilę przeładowywać co nie daje możliwości zabicia więcej niż 3-4 razy pod rząd

- Na popularnym serwerze na którym gram tak to się odbywa, brakuje mi tego na uwujka.pl

 

pozdrawiam

T.

 

 

Dla mnie zbędne i przesadzone .


Jakże nędzne są myśli ludzi małych.

 

signature.php?steamid=76561198005838495

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A nie ma czegoś takiego, ale po strzeleniu HSa?

Dawno nie grałem na DMie i miesza mi się :D

 

Bo taka forma "premiowania" skuteczności jeszcze jest do przyjęcia.


★ Bardzo serdecznie zapraszam na DD2 ★

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ammo M4A1-S 

Od jakiegoś czasu M4A1-S ma 25/75 amunicji a plugin na ammo dalej ma 20/40  a te 5 kul często się przydaje czy istnieje możliwość by zaktualizować plugin? 

Pełny map pool 

Dało by radę by dm był rozgrywany na większej ilości map?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, dxb napisał:

Ammo M4A1-S 

Od jakiegoś czasu M4A1-S ma 25/75

Poprawię to prawdopodobnie jeszcze dzisiaj, prosiłem kogoś przeszło miesiąc temu o sprawdzenie, ale nie dostałem informacji zwrotnej.

17 minut temu, dxb napisał:

Pełny map pool 

Dało by radę by dm był rozgrywany na większej ilości map?

Nie, bo ludzie wychodzą. Dzisiaj rano na próbę dodałem nuke, zobaczymy jak się przyjmie - jednak wątpię, że się przyjmie.


signature.php?steamid=76561198033487452&
uwujka.pl - Najlepsze serwery CS: GO

Chcesz mieć taki ładny podpis jak ja? >KLIK<

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

mam bardzo ciekawą propozycję na nowy server z serii "DM" (tak wiem, że to raczej złe miejsce na ten post żeby pisać tutaj takie coś, ale ze względu na moją "przeszłość" na serverku zostałem zbanowany..i nie ma chyba dla mnie odpowiedniego miejsca żeby to zamieścić..  żałuję tej mojej przeszłości teraz będzie mnie to strasznie ograniczać..)

a więc ostatnio trafiłem na serverek DMMULTI trochę only rifle/hs, only pistol/hs trochę pm'a później już all tzn dmg działa wszędzie i wszystkie bronie.. i tak po 15 min.. dałbym do tego FFA żeby na wszystkie mapki były..
Jestem pewien, że ten serverek przyjmie się świetnie.. (jeśli będzie szansa przenieście całą moją  wypowiedź w odpowiednie miejsce.

Pozdrawiam 

bejcik

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, bejcik napisał:

Witam, 

mam bardzo ciekawą propozycję na nowy server z serii "DM" (tak wiem, że to raczej złe miejsce na ten post żeby pisać tutaj takie coś, ale ze względu na moją "przeszłość" na serverku zostałem zbanowany..i nie ma chyba dla mnie odpowiedniego miejsca żeby to zamieścić..  żałuję tej mojej przeszłości teraz będzie mnie to strasznie ograniczać..)

a więc ostatnio trafiłem na serverek DMMULTI trochę only rifle/hs, only pistol/hs trochę pm'a później już all tzn dmg działa wszędzie i wszystkie bronie.. i tak po 15 min.. dałbym do tego FFA żeby na wszystkie mapki były..
Jestem pewien, że ten serverek przyjmie się świetnie.. (jeśli będzie szansa przenieście całą moją  wypowiedź w odpowiednie miejsce.

Pozdrawiam 

bejcik

Może gra na naszym serwerze Gun Game będzie Ci odpowiadać, przetestuj wieczorem, jak będzie dużo graczy.


signature.php?steamid=76561198033487452&
uwujka.pl - Najlepsze serwery CS: GO

Chcesz mieć taki ładny podpis jak ja? >KLIK<

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że mi odpowiada, cudowny server :D 
Alee GG a DM too dwa inne światy.. 
Fajne sprawa z tymi trybami na DM że trochę jest ONlY HS TROCHE PISTOLA NOO I ALL, jestem przekonany że spora cześć graczy chciałaby to zobaczyć aa szczególnie na waszej serverowni.. Może jakaś ankieta albo osobny post od jakiegoś z administratorów i niech inni gracze też się wypowiedzą? 
 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się